Monday, 28 November 2016

Project Life kit November/December 2016

Nejlepší! Začínám mít nějaké stihy, neboť si prostě nedokážu vybrat, které ty kity jsou nejlepší. Baví mě všechny a tento vánočně-zimní se dostal na úroveň mého oblíbeného loňského od Silvie_art. Tyto jemné, pastelově zbarvené kartičky navrhla Lucia Barabas, která teď tvoří pod značkou LucyLoves.


Tahle stránka, to byla rychlovka s hořícím termínem, kdy jsem na to měla jediný večer a to ještě po učení. Zvolila jsem tedy cestu nejmenšího odporu a nic extra nestříhala. Ale vyšívání, to muselo být! Kartička o dlouhých večerech je z nouze ctnost - chtěla jsem ji kvůli dcery proužkovanému tričku, to mě totiž pobavilo, jak si to k sobě samo sedlo. Ad dlouhé večery ... nemohla jsem najít jinou samolepku, tohle byla jediná "zimní" a i když dlouhé večery mají taky své kouzlo, tak dvakrát si v nich nelibuji.



Tak ať jsou vaše kitové stránky rovněž rychlovkou! Co taky, když před těmi Vánoci není času nazbyt, viďte.

PS: Stránky Aleny a Ley najdete na blogu Papero amo - a je to krása!

No comments:

Post a Comment