Saturday, 3 December 2016

December Daily® 2016 .. first pages

Po roce jsem se do něj opět musela pustit. Tak moc jsem se těšila! A o čem je řeč? O jakousi českou adventní obdobu věhlasného December Daily®, za jehož vznikem stojí Ali Edwards. December Daily® je opravdu povedený nápad, jak denodenně zdokumentovat předvánoční přípravy. A nebyla by to Ali Edwards, kdyby součástí tohoto "projektu" nebyly i různé příběhy a spousta vzpomínek. I já jsem si loni jedno takové album vyrobila, za skromnějších podmínek, ale nebavilo mě to o nic méně. Naopak, zjistila jsem, že si díky lepení to předvánoční těšení mnohem víc užívám


Nezastírám. Je to náročné. Zatím (Ježíšku?) ještě nevlastním tiskárnu, a tak jsem nucena album dělat po týdnech. Přeciž nebudu do fotolabu běhat každý den, že. Zapeklitá situace nastane, pokud lepíte i klasické Project Life album. Já jsem loni dělala obojí a přiznávám, že občas bylo obtížné "schrastit" fotky navíc, aby se ve dvou albech neopakovaly. I přesto mám třeba takového Mikuláše nadvakrát. Letos jsem si dala předsevzetí si to trochu ulehčit. Trochu zvolním v PL albu - prostě, až se mi fotky sejdou, tak jimi naplním kapsy. A je dost možné, že budu mít dvě stránky za celý předvánoční prosinec. Ale to nevadí. Stejně tak se v albu nechci zaměřit jen na to, co jsme všechno který den dělali, ale zakomponovat i více různých příběhů a pocitů. Na to se vlastně těším úplně nejvíc, že dětem spolu s albem "předám" i něco ze sebe.

Klasické December Daily®, jak je z názvu patrné, začíná prvním prosincem. Já, stejně jako loni, začínám první adventní nedělí a první zapálenou svíčkou na adventním věnci. Letošní použití materiálu je naprosto jasné - úžasný adventní kit od Papero Amo! Ty kartičky, výseky, samolepky a obr čísla! Taky se vám líbí? Já jsem nadšená především proto, že veškerou "slaďovací" práci za mě udělala Lucka Barabas, stačí jen lepit a kombinovat různé roměry. Neboť na těchto malých albech je nejroztomilejší právě to střídání velikostí stránek, různé odklápěcí vychytávky, šňůrky či vellum předěly.


První stránka tedy byla jasná. Adventní věnec. Letos bílo-zlato-červený. Jsem si do domu (a do alba) odvážně pustila červenou, chápete?




Dáváte si novoroční scrapovací předsevzetí? Já jich pár měla a jedno z nich mě mělo motivovat více používat tavičku FUSE TOOL ... dopadlo to tak, že jsem začala/skončila u titulní stránky a za celý rok  udělala pouze dvě strany, které na tavení trpělivě čekaly. Takže teď jsem je konečně dokončila a udělala si i takovéto chrastítko. A nechápala, proč jsem ten FUSE letos vůbec nevyužila. Tak příští rok už fakt MUSÍM!



Těším se, až se dostanu k dalším fotkám a až si je do alba nalepím. Co vy, zlákala vás také představa roztomilého December Daily nebo budete advent prožívat v rámci svého PL alba?

9 comments:

  1. Jani, to je krása!!! Všechno zaznamenáván do paměti a střádán inspiraci a za takový rok dva, až bude Mikeš větší, do toho jdu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo a dobře, že si sáhla po červené, krásně září!

      Delete
    2. Jani, blizi se ti to, blizi :] taky jsem tou cervenou velmi mile prekvapena

      Delete
  2. Já už jsem nažhavená, ale čekám na prosincový creativ! Chci se inspirovat a udělat taky malé album v knihařských kroužcích. těším se, až si ty vánoční alba ukážeme v lednu :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. mne by se desne libila OH JOY, ale kvuli tomu kurzu i adventnimu kitu bylo potreba zacit driv, no a aspon to ted uz i trochu mam pripravene:D jezis, to se tesim moc, az si to vsechno v lednu prohlidneme, to bude kochanicko

      Delete
  3. Nádhera a pro mě velká inspirace. Letos se na takové album konečně chystám a mám v plánu hned formát 6x8. Naprosto jsem se zamilovala do zimní kolekce Snow and Cocoa od Crate Paper a taky čekám, až ji budu mít doma :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. paaani, Katko, hned 6x8, tomu rikam poradne odhodlani! at to jde dobre od ruky, no a snow cocoa, to je taky parada velika, to se ti bude delat samo!!!

      Delete
  4. Krásný Jani, a chrastidlo je nádherné, taky jsem se opět do mini vánočního alba pustila a měla bych taky začít pracovat s Fusem, mám ho 16 měsíců a je pořád pěkně zabalený ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D tak to jsi me, Jarusko, pobavila a jsem rada, ze nejsem sama / myslim ten fuse :] a tve album, at se ti krasne lepi!

      Delete