Sunday, 25 December 2016

December Daily 2016 ... part III

Co čas, děti a vánoční přípravy dovolí, to slepím. A tak mi adventní stránky v minialbu přibývají a týdny v PL jsou netknuty. Nu což, aspoň se po novém roce nebudu nudit. I když jsem si jistá, že mě budou stresovat posty Leuš nebo Irisky typu "PL album 2016 h.o.t.o.v.o.". Vrrrr. (Ale mám vás, holky, ráda!)

Jak vypadají první stránky adventního minialba najdete TADY a přípravy TU. Nyní vás provedu druhým adventním týdnem. Ráda se inspiruji u šikovnějších a tento nápad s číslicí jsem viděla v albu u Paige Evans. Padla na něj jedna červená visačka, kterou jsem pro zpevnění podlepila ještě bílým papírem.


 Další visačka už slouží jako rozdělovač s číslem dne.


Na druhé straně visačky je několik fotek, jak jsme stavěli betlém a jedna OBR chyba, které jsem se ani letos nezbavila. Madam, nejprve se děruje a pak teprve zdobí a lepí samolepky!!! Fotku betlému jsem vytiskla na vellum. Vypadá to zajímavě a ještě plánuji nějaké povídání, které napíšu na stroji přímo do volného světlého místa.


Osmým dnem je ponožková fotka a dvě PL kartičky z kartičkového papíru. 


 Opět zasouvací visačka. Je to interaktivní a můžete se víc rozepsat.


Průhledná fólie s rámečkem ještě na svoji fotku čeká. Zlatý čtvercový rámeček sice zabere hodně místa (je chipboardový), ale jednalo se o nezapomenutelný večer a ten si žádá speciální zdobení. Díky, holky!


Velkou kartičku 6x4 z adventního kitu Papero amo jsem lehce ořízla, aby se mi na výšku do alba vešla. Sněhové vločky vytvořily prima borduru.


 Průhledná fólie mě v albu opravdu baví. Naskládáte na ní jakýkoliv nápis, aniž by rušil samotnou fotku. Po odklopení už se kocháte samotnou fotografií.


Tady jsem opět využila acetátové fólie se zlatem. Nápis mi přesně sedl. Fotku jsem z druhé strany podlepila kartičkou z adventního kitu, na kterou jsem se trochu rozepsala. Zbytek fólie bude průhledný.


Tak ještě deset dní mi zbývá, jsem za polovinou. I když se mi líbí myšlenka povánočních stránek, tak trochu tuším, že už by se mi do alba nevešly. Ty kroužky přece jen nejsou nafukovací.

No comments:

Post a Comment