Tuesday, 20 December 2016

Me & Myself ... first snow

Vánočně zimní kolekce Oh, joy! od Pinkfresh studio, to je prostě opravdová radost! A dvojnásobná, protože holky ji doplnily úžasnými českými materiály v Simple kitu. Tahle stránka vznikla opravdu rychle. Už dlouho jsem si chtěla vyzkoušet fotky do kruhu a tato fotka do něj přesně sedla. Díky "malosti" stránek (6x8 inch) jsem se mohla spolehnout na přesnost big shotu. Pak už stačilo "jen" obětovat kousky dalších papírů, doplnit nápis a journaling a bylo hotovo!


Spodní kousky jsem podlepila pěnovou páskou pro zajímavý 3D efekt a stejně tak i papírový výsek z kitu.


Tady jsem si trochu "zakaligrafovala" nápis první. Nic moc, ale účel to splnilo a já nemusela hledat v zásobách vhodnou abecedu.


Už také ze simple kitu tvoříte?

2 comments:

  1. Krásná stránka, Jani! Kruhy jsou vděčné tvary :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dekuji, Moni .. mas pravdu, musim s nimi jeste neco vymyslet, zalibilo se mi to!

      Delete