Monday, 5 December 2016

Mini advent calendar for the hubby ..

Děti už své kalendáře mají, letos došlo i na manžela. Po náročnějším roce si i on zaslouží nějaké zajímavé překvapení! Malé "pozornosti" jsem napsala na mini insta kartičky, na jejich rubovou stranu. Původně jsem je chtěla dát do sáčků k dětem, ale balíčky jsme dělali s mužem dohromady a chtěla jsem, aby to bylo opravdu překvapení. A tak manžel v pátek přišel domů a na stěně na něj čekala tahle kartičková kreace.


Kartičky jsou velikosti 2x2 a jsou ze svatební kolekce od Lucky Šindelkové. Že to díky zlatým písmenům není znát, že nejsou echt vánoční? Připevnila jsem washi páskou a vytvořila tvar stromečku. Nejvíc práce mi dalo skloubit jednotlivé dny s "pozornostmi".


Ale manžel je nadšen a účel splněn. Navíc máme v chodbě takovou příjemnou vánoční dekoraci.


1 comment: