Wednesday, 28 December 2016

Project Life Kit November / December 2016

Poslední letošní kitová inspirace - tady i na blogu Papero amo. Tentokrát z konce listopadu, kdy začínal advent a kde já jsem tak nějak skončila. Ale moc se těším, až kartičky použiju ještě na další týdny, jsou totiž na zimu jako dělané!


Pořád jsem nevěděla, co udělat s černobílou fotkou, která navíc byla horizontální. Naštěstí mě napadlo vystříhnout u jedné kartičky šedé pole a docela zajímavé kruhové zpestření bylo na světě.


Jen růžová to může být aneb není nad to, když se to sejde a váš synátor je pink! Nápis pusinky je vystřižený z kartičky. Tady jsem ho tedy šalamounsky vyřízla, abych neponičila okraje a fotka přišla přes vyřízlou díru.


Proč jen proč jsem na kartičku tiskala datum? Nelíbí se mi, ale jiná kartička už mi tam nejde do oka. Taky se vám stává, že máte nějakou variantu nakoukanou tak moc, že při jakékoliv reorganizaci se stejně vrátíte k té původní, protože už jste si na to zvykli?


Naděje sice umírá poslední, ale já už jsem smířená - album do konce roku 2016 prostě nemám šanci dokončit. A ta se spolu budeme potýkat ještě v lednu ... tak moooooc se mi do těch narozeninových a listových stránek už nechceeee. Že v tom nejsem sama?

Vám přeji krásné zakončení roku a těším se, opět tady, nebo jinde, v novém roce 2017. 

PS: Tradice je tradice a sebereflexní článek je ve výrobě. Tak můžete hned prvního číhat.

No comments:

Post a Comment