Friday, 23 December 2016

The most photogenic time of the year II ...

.. zastavte čas! Utíká neuvěřitelně, především tehdy, když máte co fotit a těšíte se z každého toho vánočního těšení. Dnes opět několik fotek, několik tipů, trocha inspirace. Nebo prostě jen pár obrázků ...

Vánoční dvůr Dobrovíz. Znáte? U nás už se návštěva tohoto světýlkového ráje stala tradicí.

Není nad babysitting, ochutnávku svařeného vína na každém "vánočním" náměstí a poklidné toulky vánočně naladěnou Prahou. Protože Praha je na Vánoce prostě THE BEST.

"Ne, tak ještě jednou. Běž níž, eště níž, musíš až úplně na zem, ať je za mnou aspoň kousek stromu vidět. Nemám dvojitou bradu?" Nu což, tak jsme pobavili pár kolemjdoucích. Stejně se tam fotí všichni!

Pokus o fotku fotky. To mě baví. Akorát kdyby ten můj smartík nebyl tak malý!

Ha, tohle už je jiná káva aneb jak jsem lovila strom na displejích fotících mobil-maniaků. A věřte nebo ne, ale nikdo si mě ani nevšiml!

Někdy to učení není tak špatné! Trochu posh, ale Armaniho jsem na sobě ještě nikdy neměla.

Bez vaječného koňaku by to nebyly ty pravé Vánoce! Letos se vydařil.

Tato krása je dílem našich dítek.

Ehm, tak další záležitost, bez které by to nebyly ty pravé Vánoce. Love Actually a Jamie Bennett, vybrala jsem si dobře!

Víno jako osvědčený vánoční dar pro učitele. Však si to plnými doušky zalouží. Vánoční etikety stáhnete po celém internetu.

Letos jsem byla u velkého stromu dvakrát. A obě varianty, denní i noční, mají něco do sebe.

Národ sobě! Tentokrát poprvé skoro nahoře. Ami seděla jak přibitá a totálně pohlcená dějem. O přestávce svým tancem bavila polovinu předsálí.

Nesmrtelný Louskáček. Tentokrát v novém nastudování, které je jiné, zajímavé, vtipné a velmi české. Hudba opět bezkonkurenční. Prostě Vánoce!

A je tady! Poslední, čtvrtá. Opět jsem si ten bokeh nemohla odpustit.

Blížíme se do finále, tak užívejte a foťte. Chtěla bych vám všem tímto popřát pohodové prožití vánočních svátků. Ať je vám dobře. A děkuji za vaši přízeň a to, že tu se mnou kolikrát jste. Těším se na další tvořivý rok 2017!

2 comments:

  1. Acqua di Gioia je leta letouci muj top zimni parfem, budes vonet moc hezky ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D taky si myslim, ze jsem objevila favorita, voni bajecne. Ja mela dlouhou radu let Addict, takze me neco noveho mile prekvapilo.

      Delete