Wednesday, 21 December 2016

the one about the wrapping ..

Nejvyšší čas zabalit dárky ... pro blog post! Ono někdy není od věci přispívat na Papero amo blog. Člověk se krásně namotivuje a i dárky zabalit stihne. Btw, tohle byl nápad Alony a myslím, že ji teď v duchu děkujeme za to správné nakopnutí. 

Letos to u mě vyhrála IKEA na plné čáře! Co balící papír, to skvost! Klasický přírodní kraft loni děti nevítaly s nadšením, a tak jsem letos lehce barevně hýřila (ale opravdu jen lehce). I když stejně předpovídám, že se naše balení mezi auťáky a Elsami z UK stejně ztratí.



S visačkami jsem si nedělala starost. Ami určitě bude ráda číst, stačilo tedy hůlkovým písmem připojit jméno obdarovaného. Velmi mile mě překvapil červený motouz, taky IKEA. Krásně drží tvar, takže mašle s ním vysoustruhujete jednu jako druhou.


Jo a také tam mají sladěné washi pásky, červené a černé. Dokonalost!


Tak ať vám jde balení taky dobře od ruky!

2 comments:

  1. Je to nádhera! Je fakt že v tomhle stylu clean and simple je celý koncept Ikea a mně je to sympatické o to víc, že já sama tohoto stylu nejsem schopná dosáhnout. A když já byla naposledy v Ikea, tak bylo léto,tak často se tam nedostanu, nehledě na to, jak nebezpečné a neekonomické je tam jezdit ☺☺☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klari, dekuji. Miluju Ikeu, kolikrat se s Jamiem smejeme, ze od nich mame vsechen nabytek - coz povetsinou opravdu mame :) Ty papiry se jim letos fakt povedly!

      Delete