Monday, 9 January 2017

Me & Myself ... a year in small pages

Tedy, celý rok jsem opravdu nedala, i když jsem se snažila, seč jsem mohla. Ale vzniklo toho dost a jsem za ty stránky moc ráda. Zkusila jsem si spoustu zajímavých věcí, různé materiály a hlavně, hlavně jsem konečně využívala všechny ty báječné kity od Papero amo, které mi chodily a hromadily se. A co dál? Teď už vím, že týdenní tempo bylo sebevražedné (jakoby mi nestačilo PL album!) a jakmile přišlo léto, tak to šlo velmi rychle .. do kytek. Sice jsem fotky poctivě střádala a mám většinu z nich i vytisklou, ale zpracování se dočkala jen část. Říkám si, že si možná některou jednou scrapnu, až mě popadne chuť slepit něco rychlého a malého, ale je mi jasné, že bude o zpracování volat množství jiných projektů ... nevadí. Byl to zajímavý počin!


A třebaže si jednotlivé stránky můžete prohlédnout postupně na blogu, říkala jsem si, že je chci mít pohromadě v jednom článku. Tak tady jsou ..













Už se moooc těším, až mi přijde Traveler's Notebook a já budu moct začít zaznamenávat. To bude zase další zajímavý počin ...

5 comments:

  1. Téda, tolik krásných stránek pohromadě :). Jak jsem tak koukala, tak si nevzpomenu jen na tu se zubní pastou. Možná si myslíš, že jich není hodně. Sice je každá jiná, ale stále je tam patrný tvůj styl :). Těším se, co za projekty vytvoříš letos ( i když to nebude do M&M).

    ReplyDelete
  2. Jani, nádhera! Víc netřeba dodat. Ten obdélníkový tvar stránek má své kouzlo, jak je člověk "učtvercovaný", tak toto je super změna :-)

    ReplyDelete
  3. Nádherné stránky! Nejvíc mě učarovala ta první "Jaro" ta je fakt luxusní :-)

    ReplyDelete
  4. Jani, máš to moc krásné a velmi inspirativní!

    ReplyDelete
  5. holky, dekuji moc a moc! byl to zajimavy projekt, snad jeste nejaka stranka vznikne, aby to bylo ucelenejsi ...

    ReplyDelete