Tuesday, 17 January 2017

ME & YOU ... in my new Traveler's Notebook

Konečně, konečně je doma! Solidně nahlodána úžasným příspěvkem Layli na blogu Papero amo (najdete ZDE), celkovou velkou láskou ke všem diářům a potřebou zkoušet nové věci jsem si HO musela pořídit. Můj nový Traveler's Notebook! Sice mi jako první přišel krémový, který jsem si u Aničky předobjednala, abych to záhy změnila na tento růžový. Ale to "záhy" už bylo před Vánoci, dlouhá doba, a tak se odeslání růžového zdařilo až na druhý pokus. Když jsem ho vybírala, první myšlenka byla "To bude mít Alona ze mě radost!".



A teď, co s ním? Původně jsem si myslela, že budu pokračovat ve svém projektu scrapování zajímavé fotografie či fotky, která se do PL nedostala. Jenže na konci roku jsem při organizaci fotografií zjistila, že společných fotek, kde jsem já jen s mužem, je žalostně málo. Fakt! Máme asi pět selfie! Takže letošní mise je jasná - více se spolu fotit a všechny takové snímky scrapnout do nového Traveler's Notebook (budu si muset vymyslet nějaké šikovnější jméno, tohle je děsně dlouhý a nepraktický). Naše PL album je hlavně o dětech a o nás jako rodině, a tak si myslím, že není na škodu se trochu stranou zaměřit jen na nás, na to, že jsme to stále my dva, kteří se před těmi lety potkali. A že nás to třeba bude více inspirovat k tomu, abychom podnikali více věcí společně (i když s nedostupností babiček se šance značně snižují). Loňský rok byl pro nás oba náročný, a tak se už těším, co přinese ten nový.


Na první záznam jsem využila několik zbytků z Page kitu. Fotku jsem podlepila rozstříhaným papírem a trochu se snažila si pohrát s proužky. Pak už stačilo jen pár ozdob a spousta textu. Ten rozměr je tak malý, že na žádné velké scrapování fakt není místo. A to mi vyhovuje, mohu se více zaměřit na příběh dané fotky a rozepsat se. Ta báječná měděná spona je z Extra kitu a já konečně zjistila, proč ji na všech fotkách těchto Traveler's Notebooks scrapařky používají - ona totiž hezky drží stránky, které mají tendenci se zavírat (no a taky to dobře vypadá).


Do notebooku bych si časem ráda vyrobila další sešit, který by byl čistě "paperácký" - fotky z kurzů, fotky scrap materiálů od holek, DT informace a organizace blogu, nápady a myšlenky. Jee, tak na to se taky těším, až to dám dohromady.

A teď neříkejte, že jste kouzlu těchto parádních sešitů s gumičkou ještě nepropadly?!

2 comments:

  1. Skvělý projekt a skvělá první stránka! A máš to vždycky tak krásně nafocené:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Janiiii, dekujuuuu! To foceni, znas to, takova sazka do loterie ...

      Delete