Sunday, 22 January 2017

MY LIFE KIT January / February 2017

Asi to bude pro vás trochu překvapení, ale tenhle MY LIFE kit mě fakt baví!! Možná mám nějakou barevnou náladu nebo se posouvám někam jinam, kdo ví, ale moc jsem si tvoření barevné narozeninové stránky užívala. Dokonce vznikly stránky dvě a třetí se chystá.


Původně jsem stránku ladila do zelinkavé barvy, která přesně kopírovala barvu mého trička. Vypadalo to moc dobře, ale pak jsem si říkala, že je to přeci jen dcery stránka a že by mohla být víc holčičí. Všechno šlo pryč a úplně nejvíc růžová stránka byla na světě! Tedy nejvíc růžová v našem albu ...


Srdíčková velká kartička je nejkrásnější. Potřebovala bych takových tak pět ... šest .. (Silviiiii). Chtěla jsem také využít černou abecedu s báječným fontem, a tak vznikl nadpis týdne.


Mám ráda výplňové kartičky. Krásně stránku provzdušní a uvolní tu fotkovou zahlcenost. Srdcovou kartičku jsem doplnila malým srdíčkovým výsekem v doplňkové barvě - ať není všechno růžové, opatřila datumem a .. nahoře mi vznikl takový hluchý prostor. Tak jsem tam lípla průhlednou washi pásku z kitu. 

Někdy si říkám, že bych prostor výplňové kartičky v pohodě zaplnila fotkou nebo journalingem, ale tady nese důležitou informaci ohledně věku a hlavně, ráda se na stránce vyřádím i trochu scrapbookově, aby to nebylo jen samá fotka. Hodně nad fotkami přemýšlím a mám ráda každou jedinou, ale zase nechci stránky fotkami přesytit. Už tak mají děti fotek cisternu. A ono kolikrát stačí opravdu málo, to nejdůležitější.


V poslední době jsem si oblíbila vyřezávání. Z kartičky vyříznu nápis, který je kolikrát uprostřed, a kartičku pak použiju jako podklad pro fotku a nápis nalepím přes.


Už když jsem si před měsícem fotky vyvolávala, věděla jsem, že budu k narozeninám dělat stránky dvě. Původně jsem chtěla udělat stránku 12x12" s pruhem fotek po straně, jak jsem to viděla u Janči V., ale najednou mi vlevo zbylo děsně moc prostoru a já si s ním nevěděla rady. Takže jsem stránku řízla na obdélníkový formát 8,5x11". A dobře jsem udělala. Krásný zelinkavý vodovkový papír je z kolekce Documentary od Dear Lizzy a nevěřila jsem, že jsem ho v tom svém neorganizovaném zásobníku vůbec našla. Ke kitu se hodí výborně!


Janči stránky jsou prostě TOP a já je vždycky obdivuji a říkám Janče, že TO si musím liftnout. Takže teď k tomu došlo! Pruh fotek jsem připevnila jen po vnější straně, abych pod něj mohla zastrkávat různé vlaječky, kartičky a kousky z kitu. Chipboardový nápis je od Maggie Holmes a je OPRAVDU velký! Šetřila jsem si ho dlouho, neb je to nápis hodný velké stránky. Dřevěný vzhled mi tady ale neseděl, a tak jsem ho přetřela obyčejnou akrylovou bílou. 


Už teď se těším, až se ke kitu zase vrátím a udělám z něj další stránku. A co vy? Doufám, že jste se barevnosti nezalekly a vesele tvoříte.

PS: Krásné stránky Alči a Leušky najdete na blogu Papero amo - TADY.

10 comments:

  1. To je zase taková nádhera Jani! ❤

    ReplyDelete
  2. Woooow!!! Já vůbec nevím jestli se mi líbí víc kapsová stránka nebo layout, obojí je krása! A je mi velikou ctí, že moje stránka posloužila jako předloha:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dekuji, Jani, vsak jich bude vic, mam v planu te letos poradne zaliftovat :D

      Delete
  3. To je pecka Jani! Moc se mi líbí, že i s použitím barviček to máš krásný, jemný a decentní. A zrovna dnes jsem znovu celý kit procházela a říkala si, že to zase taková divočina není, jak se mi zpočátku zdálo a už se těším až s ním budu tvořit :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to mam radost, Peti, ze jsi se barev nezalekla, kit mas a uz se tesim na tvoji straku, jiste perfektni. Nezapomen se pak pochlubit!

      Delete
  4. Když to ted vidím, je mi líto, že jsem kit vynechala, je to nádhera :-)))

    ReplyDelete