Saturday, 14 January 2017

Page kit / January 2017 ... New Year's Day layout

První stránkový kit (na eshopu ZDE) a hned taková krása! Tahle kolekce mi trochu utekla, o to větší radost mám. Navíc se mi ke kitovým ozdobám hodí i věci z posledního Planner kitu, který byl také inspirován barvami kolekce Indigo Hills od Pinkfresh Studio. Taky se vám tak líbí?
 


Jsem rozhodnutá, titulní stránku seříznu na obdélník a dám do menší kapsy. A pojedu ve velkém albu. Nějak zvítězila pohodlnost a konzervatismus (že by nákaza od Angličana?). Taky jsem si říkala, že je život už tak komplikovaný, tak proč si to zase stěžovat, když už jsem v těch velkých kapsách jako doma. Jedu tedy klasiku, kterou chci nadále prokládat velkými stránkami, ale v tomto případě asi obdélníkovými. Moc se těším, až se album začne plnit .. až ...

První stránku nového roku už ale mám. Sice bych měla dodělávat resty, ale baví mě s aktuálním kitem tvořit aktuální stránky. Navíc mobilové (!) fotky a barvy kolekce k sobě báječně ladily. Ano, opravdu jde o fotky z mobilu! O naši první rodinnou selfíe. Ježíška si nadělil manžel a já musela tohle scrapnout, neb nabíječka baterky do foťáku zůstala za kanálem a já byla opravdu ráda za jakoukoliv fotku. Navíc se i docela povedly!


Sama jsem nedoufala, že to dopadne, jak chci, ale zatoužila jsem vytvořit si vlastní podklad vodovkami. Velmi tomu nahrávala indigo barva, kterou mám moc ráda a taky je v mém vodovkovém arsenálu, tudíž jsem ji nemusela míchat. Inspirovala jsem se u Janči V. výborným rámečkem a vyřízlý střed je zpět v zásobách.


Písmenka jsou úžasná, některá jsem po obvodu pro zvýraznění obtáhla bílou gelovkou. Nesmělo chybět pár nápisů a vystřižených ozdob.  


Taky už jste do nového Page kitu střihli? Holky z DT střihaly opravdu obstojně! Koukněte na jejich krásu TADY!

4 comments:

  1. ANO, Jani! Parádička parádní a máš pravdu, indigo i Indigo Hills jsou boží! Moc jsem doufala, že je holky seženou a nezklamaly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Janiii, tesim se, jakou modrou krasu vytvoris ty, kdyz je modra tvoji krevni skupinou :D .. dekujuuuu!

      Delete
  2. Jani, tahle stránka mi vyrazila dech! Písmenka nejsou z nejjednodušších na použití a ty jsi to zvládla dokonale!Líbí se mi nápad některá obtáhnout bíle. No a ta modrá skvrna, tak ta se Ti povedla úplně přesně!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ach, Jani, od tebe, Mistra, ta pochvala .. uplne se cervenam ... modra skvrna, delala jsem dve, abych se po nejake dobe vratila k te prvni :D

      Delete