Tuesday, 3 January 2017

PL challenge JANUARY 2017

Titulní stránku jsme v naší PL challenge ještě nikdy neměly. Ale protože máte rády výzvy a podmínky, rozhodly jsme se to udělat trochu jinak. Netradiční velkou stránku. Bez kapes a kartiček. Proč se hned na začátku roku, když jsme ještě plné sil a namotivovány, nepustit do většího projektu? Půjdete do toho s námi?



Moje dilema o velikosti alba pokračuje. Čtverec nebo obdélník? A tak jsem vytvořila takovou hybridní stránku, kterou, až to konečně rozseknu, můžu na obdélník kdykoliv říznout. Taky je pravda, že se mi jako obdélníková líbí víc ... nějak jsem nezvládla kompozici a na velkém čtverci mi to víc letí k jedné straně. Ups.

 

Myšlenku vyřezávaných číslic už nosím v hlavě od léta, kdy jsem řezala velkou šedesátku. Ještě štěstí, že je v letopočtu kolečko, krásně do něj pasuje fotka. Velkou čtvrtku jsem si dvěma slabými čárami rozdělila na čtvrtiny, abych to měla přesně uprostřed. Z průhledné folie jsem si udělala šablony číslic, ale mohla jsem i z papíru. Myslela jsem si, že podle nich nožem pojedu jako podle šablony. Ale nakonec mi více vyhovovalo číslici jen obkreslit a pak jet skalpelem po linii tužky. Mám takovou malou vychytávku od Fiskars, kterou mi ukázala v Liberci Leuška. DOKONALOST! Je to maličký řezák, který si jakoby navléknete na prst. Řezací nožík je otočný, takže báječně vysoustruhujete oblé tvary. Ty rovné dělám odlamovacím nožem podle pravítka. Fiskars Fingertip Swivel Detail Knife vypadá TAKTO a myslím, že nebude problém objednat u Aničky z Papero amo.


Šití. Nevím, ale přijde mi, že to dá vyřezanému tvaru krásný rámeček. A tak jsem proděravěla a obšila. Jednotlivé kousky barevných papírů z kolekce Snow and Cocoa jsem zespodu přilepila 3D čtverečky, které jsem použila i na vystřižené samolepky. To jsem ten nový rok začala pěkně objemnou stránkou!


Mrkněte na blogu Papero amo (TADY) na další krásné stránky od holek. Leuš se obešla bez fotky a Alča zase použila instaxové! Těšíme se na ty vaše!

4 comments:

  1. Jani krásná titulka, jsi jednička v řezání ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. rezani je po vysivani asi moje nova obsese :D dekujuu

      Delete
  2. Jani, tohle úplně právem sklidilo na FB úspěch, je to krása! Si to asi bude muset někdy liftnout:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuji, Jani ... a bude mi velkouuu cti!

      Delete