Monday, 27 February 2017

MY LIFE KIT 2017 February

Další smršť příspěvků z aktuálního MY LIFE kitu (několik kusů stále k mání, jen co jsem to teď zjistila, jsem v těžkém pokušení objednat ještě jeden - mám asi nějaké vybarvené období a děsně mě to s ním baví!) již na vás čeká na blogu Papero amo - tady.  Já jsem kromě klasické PL stránky udělala i jeden narozeninový projekt do svého Travelers Notebook. Každoročně slavíme s mužem s rozdílem pár dnů své narozeniny, a tak bylo záhodno dát tyto dvě stránky vedle sebe. Už při pohledu na fotky mi bylo jasné, jaké barvy zvolím. Celé provedení šlo dost rychle - dvě velké 4x6 PL kartičky z kitu s krásnými slovy, trochu ozdobit fotku a přidat datum.





PL stránka už tak rychle nešla. Ale jeden večer jí musel stačit. Fotky jsou hodně "růžové", tak jsem si říkala, jak mi to dobře půjde, že k tomu jen nasekám růžové kartičky a bude hotovo. Jenže ouha, tím, že jsou ty barvy fakt syté, to neskutečně řvalo a bylo potřeba tam přidat ještě jinou barvu a rozrazit to všechno bílými journalingovými kartičkami. Po dlouhé době jsem i udělala koláž do velké kapsy. A protože jsem si potřebovala trochu pohrát s kompozicí a do klasického designu C mi to nešlo, tak jsem vzala do ruky Fuse Tool a čtyři velké kapsy rozdělila na menší.


Černá abeceda je super. Krásný font a hlavně, čárky a háčky, které nemusíte dopisovat.


Jednu kartičku jsem projela big shotem a vyřízla kruh. Naštěstí se mi tam fotka krásně vešla a příjemně to stránku oživilo. Holt, takový je život, když si někdo odpoledne usne a pak straší do jedenácté večerní. Taky to znáte?


Přeji vám krásný začátek týdne a ještě krásnější (a klidnější) večery s našimi PL stránkami a MY LIFE kitem. A pozor, už brzoooo bude novýýýý!!

PS: Tak jo, než jsem článek dopsala, tak to ve mě dozrálo. Tenhle kit musím mít ještě jednou :)

2 comments:

  1. Úplně dokonale sis s těma barvičkama pohrála, krásně to ladí. Teal (jak bys to řekla česky?)a fuchsiová sou spolu super :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuji moc, Zanet, a tedy dostala jsi me ... teal nemam tuchy, ale wordreference ji oznacuje jako modrozelenou .. ale nasla jsem ji jako KACHNI MODR! se bavim :D

      Delete