Wednesday, 22 February 2017

NEW birthday collection by Papero amo ...

Tak jsme to oslavily! Čtvrté narozeniny Papero amo a já jsem neskutečně ráda, že jsem toho všeho součástí. A že jsem mohla přispět svou troškou do mlýna. Ani nevíte, jak velkou radost máme, že jste nadšené z naší nové narozeninové kolekce (stejně jako jsme nadšené my). Tímto bych chtěla ještě jednou (vděčnosti není nikdy dost) poděkovat Silvii za její úžasný talent a schopnost ty mé malůvky a nápisky poskládat do krásných kartiček! A samozřejmě mému milovanému PA za podporu a super zázemí! Teď už se jen budu těšit, až některé vaše narozeninové stránky uvidím!



Sešlo se to dobře. Kartičky jsem dostala těsně před tím, než jsem stihla zpracovat Albertovu narozeninovou stránku. A tak bylo využití jasné! Původně jsem měla připravené fotky na velkou stránku, chtěla jsem udělat jen mega koláž, ale tam bych mnoho kartiček nevyužila. A tak jsem fotky nastrkala do kapsy 8,5x11" a ze zbylých vytvořila velkou stránku.


Moc kartiček jsem nevyužila, což mě mrzí. Ale aspoň mi jich na příště hodně zbylo. Velká fotka mi akorát pasovala do horní kapsy. Spodní velké kapsy jsem rozpůlila pomocí Fuse Tool na menší 3x4. A jednu kartičku uplatnila.



Na druhé straně jsem na tom byla kartičkově stejně. O to víc jsem použila různé výseky a hlavně samolepky s frázemi, kterých je opravdu požehnaně.



No a jako poslední jsem hned v narozeninovou sobotu dolepila velkou stránku. To jsem si nejprve na akvarelový papír (lépe saje vodu a nekroutí se tolik) nanesla vodovkami duhové pruhy. Nechala uschnout a přetřela průhledným lakem, který se používá na ubrouskovou metodu. Vadí mi totiž, že vodovky lehce mažou a díky laku se teď papír krásně leskne. Vystříhala jsem si písmena, podlepila moosgumi pro plastičnost a opět obstřihla. A pak to prokleté lepení! Kéž bych nepospíchala a lépe se na to soustředila .... najdete chybu? Stydím se moc, ale pokus o opravu by nedopadl dobře a nějak teď nemám kapacitu to znovu předělávat. 




Velké nápisy na stránkách mě moc baví. Stačí pak jen fotky lehce doplnit a je hotovo.


Tak ať se vám s kolekcí taky dobře tvoří! A děkuju za všechna vaše milá slova, která jste pod narozeninovým článkem zanechaly!

6 comments:

  1. Jani, krásné, takové veselé, narozeninové :-)
    Já si říkala, že už asi ani slovo narozeniny v angličtině neumím napsat, protože přece TY to nemůžeš napsat špatně :-)
    Nevadí, je to přeci "psáno životem" :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evi, dekuji ... no ehm, holt ani ucitelka AJ, ani zena anglana tady nepomohla :D blbost si nevybira :D

      Delete
  2. No jo Jani, se stava...ale me to chvilku trvalo..:-D..jednou to prelepis..ja taky musim kolikrat neco prepisovat. Ted jsem jeden odstavec prepisovala na 5x, psala jsem ho na stroji a to mam uz ten elektricky a stejne. Pro zmenu vynechavam slova :-D....stranka je to krasna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekujii, Alco ... bojim se , bojim, ze uz na to nedojde ... mam takovych "jednou to predelam" v albu vic :D
      na ten tvuj ele stroj se tesiiiim

      Delete
  3. Jani, vítej v klubu! Takhle se mi povedlo udělat přání. A světe div se všichni si toho všimli, jen já ne. A nikdo mi to neřekl, až za delší dobu. :-)) Stránka i kartičky jsou parádní!!! :-) Jsou důležitější věci a originalita se cení...:-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jooo, to jsem rada, ze v tom nejsem sama! A je fakt, ze napsat to blbe cesky, tak si trham vlasy vic :D dekujuuu moc!

      Delete