Friday, 17 February 2017

PAGE KIT February 2017

Taky vás tak okouzlil? Já se tedy přiznám, že moje první reakce byla rozpačitá a nevěděla jsem, co si s kitem počnu. Ale když přišel, byla jsem sama překvapená, kolik krásy to je. A navíc, mega výzva pro mě!

Jelikož nějak akutálně teď netvořím, mám akorát stránku z prvního lednového týdne, rychle jsem dala dohromady dvě stránky v mém Traveler's Notebook. A opravdu rychle, tenhle malý formát je totiž geniální. Líbí se mi, že mohu tvořit trochu jinak než jenom do kapes. A vždycky to vypadá dobře. Jedinou nevýhodou je, že je třeba zapomenout na chipboardy a jiné 3D ozdoby. Sešitky by se totiž časem nakunuly do velkých rozměrů a já jich mám v plánu hodně!

Na první stránce jsem použila papír a la oškrábaná zeď. Po tom kytičkovém mi padl do oka nejvíc. Do kontrastu jsem použila černý papír s fázemi měsíce (nebo vám to připomíná něco jiného?). Co se týče velikosti fotky, líbí se mi hlavně ty malé. Většinou používám rozměr 3x2 inch, kdy na jednu fotku 10x15cm (nebo-li 4x6 inch) nakolážuji čtyři fotky. 


Druhá stránka je romantičtější, květinková. Ten papír k vystřihování přímo vybízel. Měla jsem fotku černobílou, což mi tvoření hodně ulehčilo. Trochu jsem váhala, co udělat s pravou stranou, jestli ještě něco nepřidat, nerozepsat se. Bála jsem se však, že nebudu mít tolik slov na nějaký román a že  by to ani nevypadalo hezky.


Další nepopsatelně krásné projekty holek z DT najdete na blogu Papero amo - zde. A co vy, už jste si také střihly a máte velrybu?

No comments:

Post a Comment