Thursday, 2 February 2017

PL challenge FEBRUARY 2017

Ani nevím, proč, ale u vymýšlení této challenge jsme se s děvčaty z "PL týmu" pobavily. Výzvu jsme pracovně nazvaly kukátkem. Jde o to, vytvořit na vaší stránce prvek, kterým je vidět skrz. A to v rámci jedné kapsičky.

Dle mého je to ideální záležitost na vánoční či zimní stránky. Třeba takové chrastidlo bude vypadat opravdu báječně. Já jsem na své stránce použila fotofiltr, který je primárně určen pro vložení do kapsy přes fotku, ale to málokdy dělám. Přijde mi totiž, že už tak ztratí fotky v kapsách na výraznosti. Sice jsou kapsy maximálně praktické a všechny vaše poklady výborně ochraňují, ale co se průhlednosti týče, tak je to prostě horší. Na zlatavý fotofiltr jsem pouze přidala číslo 25, neboť to byl loni náš hlavní vánoční den. Líbí se mi, jak stránku jinak plnou fotek krásně odlehčí a prosvítající obsah mě nijak netrápí. Jde o efekt a ten je parádní!


Detail fotofiltru.


Na stránce mám pro každé dítě přidané odklápěcí kartičky. Nefotila jsem sice tolik, ale bylo mi líto některé fotky nepoužít.


K odklápěcí fotce jsem přilepila washi pásku, aby se při odklopení po fotce tolik nematlalo. Ale iluze si nedělám, určitě skončí jako dobrý zdroj otisků.


Řekněte, není to výzva? A pokud ještě váháte, mrkněte na blog Papero amo - holky mají úplně výstavní "kukátka".

No comments:

Post a Comment