Monday, 20 February 2017

Something new for my camera ...

Je docela běžné, že si v dnešní době několikrát "ozdobíme" telefon novým krytem nebo si pořídíme nový pásek na hodinkách. Tak nějak to k tomu patří. Ale že si jde docela jednoduchým a nepřekonatelným způsobem personalizovat i foťák, tak to jsem se dozvěděla docela nedávno díky Leuš. Ta mi totiž dala kontakt na zajímavý eshop LOKOKO s těmi nejkrásnějšími popruhy, jaké si dokážete představit! A já si hned vybrala!


Jsem konzerva, takže jsem zvolila ten nejoblíbenější popruh - Black Dot. Máme s Leuškou stejný vkus a štěstí, že bydlíme tak daleko od sebe. Asi bychom si foťáky pletly.


Zbytečnost, řeknete možná. Ale já říkám, že originalita a krásný design. Schválně, podívejte se kolem sebe, kolik lidí má původní uniformní popruhy (a ty od Nikonu s divokou žlutou). S popruhy od lokoko budete jedineční! Nehledě na to, že ta zářící značková jména akorát lákají zloděje :D

Popruh je z příjemného materiálu a úplně nejvíc mě dostala ta kožená zakončení v osvěžující hnědé barvě (černá by byla moc fádní) s vyrytým foťáčkem. Není zde pogumování, jak jsme zvyklí u klasického popruhu, ale dle mého to nevadí. Foťák nosím stejně křížem, na jedno rameno bych si ho ze strachu nikdy nepověsila.


U původního popruhu mi nejvíc vadilo, jak se zamotával.


S tímto popruhem to bude to samé, tomu se nevyhnu. Ono to asi jinak ani nejde.

A nakonec ještě takový tip, na co se mi popruh ještě hodí. Když potřebuji nastavit samospoušť, složený popruh slouží jako podporu objektivu ..


Určitě mrkněte na LOKOKO shop a jsem si jistá, že si vyberete. Jsou všechny krásné! A pozor, nejen pro zrcadlovky ..

12 comments:

  1. Replies
    1. no ale to vubec neni zac ... neboj, muzeme udelat hromadnou objednavku :D

      Delete
  2. Jé, to je krásy...ten, co mne zaujal na první oko, už není v nabídce, ale stejně si nejspíš vyberu :-) ...dík za tip

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olinko, jsem si jista, ze vyberes :D

      Delete
  3. Jani krása, taky mám jeden a jsem maximálně spokojená..jen se trochu bojím, že u mě propukla další závislost a s jedním nevystačím ;-).

    ReplyDelete
    Replies
    1. hele, vid :D ja si to taky rikala, ze jsem chytla slinu

      Delete
  4. Skvělý tip! Nám se už popruh zanechává černé stopy po tom hnusném pogumování. A už delší dobu jsem přemýšlela, co s tím. Takže se mrknu a nějaký pěkný popruh vyberu. :-)

    Marie K.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cerne stopy se mi tedy jeste nestaly ... ale je fakt, ze ja mam fotak vetsinou po ruce v kabele ... tak nejaky krasny vyber! tesim se!

      Delete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Brr, to je ale ošklivý článek :-) Hned jsem si taky musela jeden popruh objednat.. Nový foťák pořád čekal na nějaký,který mě "trkne" a tady jsem si ani vybrat nemohla :-0 Takže moc děkuju za inspiraci :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mam velkou radost, ze jsi si vybrala! Jsem zvedava, jaky :D

      Delete
    2. Oproti černo-bílému puntíku jsem se odvázala :-) Mám vínový s bílým puntíkem :-D A je super, takže ještě jednou děkuju

      Delete