Tuesday, 14 February 2017

You are MINE ...

Páni, ten čas letí. A na mém blogu pusto. Dnes tedy jedna stránka, taková zamilovaná. I když to s Valentýnem má pramálo společné, jedno srdíčko tam je! Plus dvě nejmilejší bytosti mého života. Loni jsem na kurzu s Teresou Collins začala dělat pruhované album a věnovala ho sourozeneckým fotkám. Netknuto bylo na polici doteď a hádám, že tohle byl takový výkřik do pruhované tmy a album zase bude odpočívat dál. 


V sobotu jsem se po týdnu zavřená s dvěma bacilonoši konečně pořádně vyvenčila. Nemravkovský dýchánek v báječném složení a já nabrala sil .. tak do středy. A taky něco málo nalepila. Tahle stránka je jedním z mých počinů, neboť šití je výbornou záležitostí na akce podobného charakteru - šijete, povídáte, netřeba velkého soustředění.

Tvar srdce jsem si nejprve předkreslila tužkou a poté proděravěla. Nádherný papír je z kolekce Take me away od Paige Evans (je to TENHLE, celou kolekci pak najdete TADY). Vzala jsem si totiž s sebou balíček z kurzu a měla veškerý sladěný materiál k dispozici. Trochu jsem váhala, jestli nehýřit barevnými bavlnkami, ale pak jsem opět zůstala věrná své bílé.


Pod fotku jsem zastrkala pár vystřižených květů, doplnila nadpisem a vlastně to bylo hotovo. Mám ráda tyhle stránky, kdy už dopředu vím, jak by to asi mohlo vypadat a pak to jde rychle od ruky. Nejhorší je, když nemám představu vůbec a to se s tím mořím do nekonečna. 


Tak ať jsou vaše (dnešní) stránky taky zamilované!

4 comments: