Monday, 27 March 2017

How I was (not) at Paige's workshop .. and PAGE KIT

To se tak někdy sejde. Velké těšení, plánování, logistické operace se zbytkem rodiny, až to skončí v .. krku! Zdraví prostě dalo té největší scrap události roku stopku. Jak moc líto mi to bylo vám asi nemusím vyprávět. Ještě štěstí, že holky byly taaaaak prozíravé a na březen připravily PAGE KIT právě z kurzové kolekce! Nejenže jsem se řádně natrénovala, všechno možné povystřihovala, ale ještě mám spoustu dalšího materiálu na kupu dalších stránek. 


Vezmu to popořadě, jak jednotlivé projekty vznikaly. Jako první vznikla tato stránka poskládaná z kruhů. Celé to začalo výseky "kapitán" a "princezna". To bylo vůbec poprvé, kdy jsem si mezi fotkami vybírala, která se k tématu a barevně hodí (obvykle vybírám k fotce materiál).



Vždycky, když lepím starší fotky, jímá mě těžká nostalgie a to mám ještě relativně malé děti. Ale zrovna tahle fotka vznikla v den, kdy byly děti s prarodiči a tatínkem na výletě a maminka poprvé v životě na workshopu s Paige! Asi osud ..


Trošku jsem si s jednotlivými kruhy pohrála a ozvláštnila je. Nejvíc mě v kitu dostaly srdcové přívěsky (charms). Netušila jsem, že jsou tak malé a neskutečně roztomilé. Průhlednou samolepku jsem podlepila papírem.


A samozřejmě, vyšívání nesmělo chybět.


Druhým projektem byla stránka v Travelers Notebook. Líbí se mi kontrast papírem polepené stránky a stránky, kterou nechám bílou a jen lehce ozdobím a napíšu journaling.


Slovo "pohádka" jsem musela použít, neb to opravdu pohádka byla ... to zná jistě každá z vás, která stráví týden v lazaretu (rozuměj s nemocnými dětmi) a pak může v sobotu vypnout a scrapovat.


Fotky a ozdoby jsem "pověsila" na šňůru. 


Poslední stránka vznikla nad smaženým hermelínem. Ne, že bych ji měla umaštěnou a při tvoření se takto cpala, ale fakt mě osvítilo, když jsem postrah všech nutričních poradců v hospodě konzumovala. Prostě přišel nápad. Nejprve nápis napsat a vyšít. Ale to mi bylo asi málo, takže jsem si vymyslela, že nápis vyříznu. K mému překvapení bylo samotné řezání mnohem lepší než šití. Stalo se mi několikrát, že jsem si udělala dírky příliš blízko krajů. Nebo byly některé smyčky písmen moc úzké. Stránka se blbě držela. Ale nakonec jsem to pokořila a z layoutu mám velkou radost. 


Chtěla jsem zdobit. Vystříhala jsem si kytičky a ptáčky, naskládala výseky a všechno to na různá místa aranžovala .... abych to po 15 min sklepla a zkusila znovu. Tak dvakrát. Pak jsem to vzdala. Jako Paige prostě nikdy zdobit nedokážu, neb už při třetí ozdobě mám pocit, že je toho moc. Ale její styl obdivuji.




A teď honem na blog Papero amo - SEM, neboť takovou nálož PAGE-PAIGE inspirace jste ještě neviděly! 

PS: Antibiotika zabrala (ještě aby ne, že) a já se mohla aspoň na chvilku na kurzu otočit. A koupit si ten úžasný hrníček! Moc ráda jsem vás všechny viděla, seznámila se s novými tvářemi a koho jsem nestihla pozdravit, tak zdravím aspoň takto virtuálně. Věřím, že jste si kurz jaksepatří užily, neboť ta úžasná tvořivá atmosféra by se dala krájet!

8 comments:

  1. Tak to jsem nevěděla a moc mě to mrzí :( Asi ten osud.
    nad stránkama ale slintám, protože je jedna krásnější než druhá. i když ta poslední s nápisem je asi tvoje zatím TOP, na to bych si netroufla.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuji moc, Zanet! Ale urcite bys to zvladla, to vim!

      Delete
  2. Jani, brzké uzdravení přeji a za mě vše TOP! Zkusím si to layoutnout, ale jen ty kruhy, na nápis nemám tolik trpělivosti:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaji, dekuji moc! Bylo super te aspon z dalky videt, tvorily jste moc krasne!

      Delete
  3. Jani, to tvoje vyšívání...ach... 😊❤

    ReplyDelete
  4. Nádhera Jani! Jak jinak :-) Strašně obdivuji to tvoje vyšívání. Já byla nakonec ráda, že jsem si kurz nezaplatila, i když jsem strašně dlouho váhala, ale něco mi říkalo, že bych měla tentokrát vynechat. No nakonec jsem v sobotu skončila na pohotovosti se zánětem horních cest dýchacích a Emička se zánětem spojivek... Tak ať jsi brzy fit ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuji moc, Peti a tedy, tomu rikam sesty smysl! Doufam, ze uz jste s Emickou v poradku!

      Delete