Wednesday, 8 March 2017

PL 2016 D.O.N.E!

Hallelujah! Jsem si jistá, že teď chápete to mé nadšení všechny. Ta slast! Konečně jsem dolepila pár posledních stránek, které v albu strašily. Taky jsem konečně narazítkovala letopočty na daná alba, neb mi přibývají a já ztrácím přehled, ve kterém co mám. Zatímco jsem loni jela ve vanilkovém, letos, asi zase ta barevná vlna, jsem si vybrala barvu Aqua. Značce WRMK zůstávám věrná, jsou nejlepší!


Ač je to už skoro rok, stále jsem neměla dolepené zážitky z kurzu s Teresou Collins (více tady a tu). Ani nevím, proč jsem to odkládala tak dlouho. Možná jsem prostě chtěla použít odznáček a nevěděla, jestli se mi vejde .... vešel a album zas tolik nenakynulo.



Druhou stranu insertu (který jsem musela uříznout z klasického Designu A) jsem vyplnila svými průvodcovskými zážitky (článek o dni s TC zde). 


Pomyslnou třešinkou na dortu byla tahle poslední silvestrovská stránka. Co na tom, že jsou fotky ze dvou prskavkových akcí, tématicky k sobě pasují dokonale. Měla jsem potřebu velké stránky a chtěla použít úžasný Creative kit a kolekci Snow and Cocoa. Inspirací mi byla stránka Janči V. Takže jsem fotky a barevné papíry poskládala a lehce dozdobila.


Ty bílé akrylové ozdoby byly z celého kitu nejkrásnější! A po hodně dlouhé době jsem využila i razítko!


Dřevěné výseky a šití, moje nejoblíbenější kombinace!


Tak to bychom měli. Až uklidím pracovnu, což jsem úspěšně po celý minulý rok odkládala, vrhnu se na další stránky alba 2017! Ať vám to jde taky dobře od ruky!

14 comments:

  1. Naprosto sdílím tvé nadšení :-) Stránky jsou super!!! Tak to se těším, až si to album "v klidu" celé prohlédnu v celku :-) Doufám, že si budu moct taky brzy říct, že mám rok 2016 hotový :-) Jsi JEDNIČKA!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vsak ty mas taky moc dobre nakroceno! To urcite daaaas! Jo a prohlizeni musime uskutecnit, tentokrat to musim stihnout!

      Delete
  2. Parádní, Jani! A moc Ti to nadšení přeji. Já si myslím, že 16 nedám - vůbec se k ní zatím nestíhám vracet ... no co, bude jak bude. Každpádně bych to Tvé album MOC ráda viděla někdy naživ. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuji, Jani, ja myslim, ze se k tomu vratis urcite rada, jednou. A to ja tvoje TAKY!!!!

      Delete
  3. Krása krásoucí! A naprosto rozumím! 🙂

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vsak ty uz jsi to take dorazila, ne? Dekujuuu!

      Delete
  4. Krásné je to, moc! A sdílím nadšení :-)

    ReplyDelete
  5. Kouzelné stránky,Jani! 2016 tiše závidím ;-) Sonča V.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sonicko, ty to take zvladnes, to se vubec nebojim!

      Delete
  6. Jani super stranky som rovnako nadsena ako ty. A mozeme sa pustit do toho aktuálneho ;-) tesim sa na tvoje nove stranky :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tak to je bajecne, Ivi, juch! Na Paige to radne oslavime ... dalsimi strankami :D tesim se na tebe!

      Delete
  7. Replies
    1. dekuji, Market, teda ty mas kraaasny blog! dekuji za link!

      Delete