Sunday, 9 April 2017

MY LIFE KIT March / April 2017

Další inspirace z jarního MY LIFE kitu od Papero amo (poslední kus ve volném prodeji!). Tentokrát už opravdu na jarní notu. Dostala jsem se do takové situace ... jdu tvořit tuhle stránku, fotky ze ZOO, tak to by chtělo něco barevného, něco zvířátkového, počkej, v podzimním kitu byly žirafy! Přikládám kartičky, ale není to ono. A pak to přišlo! Vzpomněla jsem si, že bych zase měla udělat stránku z jarního kitu, ať je co dávat na blog, že. Vytáhla jsem tedy kartičky a té černé už se nešlo zbavit. Pasovala tam, dle mého, neuvěřitelně!


Na stránce není mnoho textu. To proto, že jsem prostě chtěla všechny fotky použít. A tak jsem udělala odklápěcí kartičku - nařízla jsem kapsu.



Zjistila jsem, že jarní stránky dělávám kytkové. Pořád. A kdy jindy než na jaře si tu kvetoucí krásu užít, viďte. Jednu kapsu jsem tedy vyplnila tulipány. Nápis mi způsobil trochu nejistoty. Dvakrát jsem ho odlepila a nalepila tam jiný výsek. Ale nakonec jsem se vrátila k původní, černé, verzi. Miluju jaro!


Nezapomeňte, že až do 15. 5. můžete do facebookové skupiny nahrávat vaše MY LIFE stránky a třeba i vyhrát!

PS: Další kupu jarní inspirace hledejte na blogu Papero amo - tady.

No comments:

Post a Comment