Sunday, 2 April 2017

PL challenge APRIL 2017

Vstupenková. Možná už jste si zakomponování vstupenek vyzkoušeli, možná na vás nějaká v šuplíku čeká. Já mám se vstupenkami potíž - vždycky si je schovám, založím do krabičky a při tvoření na ně úspěšně zapomenu. Takže tohle byla i výzva pro mě. Vzpomenout si, najít místo a zakomponovat. Zkuste to také!


 Page kit jsem hojně využila ve svém Travelers Notebook, ale na PL stránky jsem to nějak neviděla. Říkala jsem si, že se mi barevně vůbec nehodí. A hle, příležitost se našla! Pár fotek z Retro výstavy a co jiného použít než papír a la oškrábaná zeď.



Hledáte číslo týdne a datumy? Tak na této stránce nejsou. Tento týden mi totiž vyšel na stránky dvě a ta předcházející je celá zimní. S velkou pravděpodobností na ni použiju úplně jinou kolekci, neb tato mi ke sněhu moc nejde. Nebude to ladit, ale nějak už jsem se s tím smířila.


Další vzorové stránky od holek najdete na blogu Papero amo - tady.

No comments:

Post a Comment