Monday, 29 May 2017

Extra kit May 2017 in my Travelers Notebook

Po měsící zas. Květnový extra kit byl opět EXTRA! Nádherné samolepky, super barvy a hlavně, hlavně ty výseky. Miluju origami obrázky! Kit jsem použila i do svého diáře, ale dnes vám ukážu, že se vám může hodit prakticky všude. Já z něj vytvořila dvoustrannu v mém TN bez použití jakéhokoliv podkladového papíru. Clean and simple až na půdu :)


Už při pohledu na hezkou řádku samolepek jsem věděla, jaké fotky použiju. Kde jinde také báječně využít obrázek telefonu, že. Z výseků jsem uplatnila bubliny, které dokumentují mé nadšené hrátky s novým aparátem



Na protější stranu jsem nejprve chtěla použít abecedu, která byla v kitu, ale nějak jsem z kurzívy nemohla poskládat hezký nápis (dle mého je právě kurzíva pro nápisy trošku složitější). Takže jsem sáhla po abecedě z kolekce Život je krásný od Lucky Barabas. A prošila ji!


Tím, že stránky pak většinou lepím k sobě, jsem si s rubovou částí hlavu nelámala.


To by mě zajímalo, jestli extra kit odebíráte a kde ho nejčastěji používáte ... Já asi v diáři, ale v poslední době zjištuji, že se mi dost dobře hodí právě při tvorbě těchto malých stránek. A co s ním tedy provádíte vy?

PS: Na blogu Papero amo řádí s Extra kitem i Valika. Ta si jede v diáři a jde jí to moc dobře! Nakoukněte!

No comments:

Post a Comment