Saturday, 6 May 2017

Mezinárodní den scrapbookingu 2017



Už je to TADY! Po roce opět slavíme ten náš velký scrapový svátek. Je to již taková pěkná tradice, že k dnešní oslavě patří spousta soutěží, inspirace a také .... váš / náš oblíbený blog hop. Tedy skákání z jednoho blogu na druhý. Projděte si opravdu všechny, já sama jsem zvědavá, jak si s výzvou holky poradily a hlavně, jaký drb nescrapový na sebe prozradily. Krásný scrapbookový den!


Začínáme hned zostra, a to mým projektem do DT BATTLE! Loni již jedna verze proběhla, ale letos, letos jsme se do toho obuly všechny! I já! Za hodinu stvořit stránku! Sci-fi! I když nakonec vlastně ani ne .... ale popořádku.

DESIGN TEAM BATTLE

Battlovala jsem s Alonou. Připravila jsem si bílou podkladovou čtvrtku, dubnový PAGE kit, řezačku a dvě fotky. V 9:30 nám Anička měla poslat mailem podmínky. V 9:29 zazvonila pošťačka .. hlavou mi prolétla myšlenka, jestli Ani podplatila poštu, aby načas doručila podmínky. Ale byl to "jen" balíček. Ufuněná jsem zasedla ke stolu, třesoucíma rukama otevřela email a ... krve by se ve mě nedořezal. Barevný podklad aspoň na 2/3 layoutu (ok), cákance (ok), ale fotka vel. 6x8 cm!!! To existuje? Měla jsem připravené dvě, ale ani jedna nešla říznout. Takže jsem rychle lovila v sourozeneckém albu a jednu vel. 4x4 inch ořezala na tento miniaturní rozměr. Ale nakonec mě ta fotka vlastně zachránila a rozkvetlý strom mě navedl na myšlenku z dubnového kitu stříhat kytky ...


V hlavě už jsem měla výslednou kompozici, opravdu jednoduchou (jaképak taky složitosti s takovým šibeničním časem), takže jsem ještě v 10 hodin stříhala ... když tu najednou:


Pan soused k nám chodí opravdu sporadicky a tohle byla čirá podpásovka. Vzácných pět minut nám debata nad pojištěním trvala. Pak jsem s hrůzou dostřihávala kytku a snažila se to nějak naaranžovat. Jaj, ještě ty cákance a dosušit pistolí. Pak rychle nalepit, takže jsem se v tom zápalu facebookově odmlčela a některé přihlížející napadaly prapodivné scénáře ..


Stihla jsem to a nakonec i dobře v limitu. Uf. Pak už jsem jen asi půl hodiny seděla a nechala tu adrenalinovo-stresovou vlnu opadnout, abych vůbec došla pro syna do školky. 


Stránka dopadla, jak dopadla a dokážu si představit, že bych ještě někde něco poupravila, jiná písmenka pohledala. Ale to už by bylo mimo battle a prostě takhle to zůstane. Howgh.


NEJOBLÍBENĚJŠÍ PA PRODUKT

Já vím, opakuji se. Loni jsem také uváděla MY LIFE KIT (bývalý PL kit), ale tohle je prostě dle mého to nej, co holky už hezkou řádku let dělají. PL kit byl vlastně mojí úplně první objednávkou u Papero amo!! Takže za mě jednoznačně krabička sladěného českého materiálu pro naše PL alba! MY LIFE KIT!


 5 NÁHODNÝCH VĚCÍ, KTERÉ O MNĚ (asi) NEVÍTE
  
1. Nejím houby - jediný pokrm, kde je snesu, je naše krkonošské kyselo
2.  Přečetla jsem Harryho Pottera. Třikrát. Celou sérii. Teď jsem dočetla divadelní hru a mám velké chutě si to všechno přečíst znovu (nesmíš, nesmíš..)
3. Jeden rok jsem žila a pracovala ve Španělsku. Neuvěřitelná země, má velká láska.
4. Strašně nerada vstávám. Bývala jsem ranní ptáče, milovala jsem klidná rána, kdy máte celý den před sebou. Nějak se to s tou mateřskou (a nočním scrapováním) otočilo ..
5. Ještě před dětmi jsem byla instruktorkou aerobiku ... kdeže ty časy (a lincence) jsou?

SOUTĚŽ

Vytvoř komentář k tomuto příspěvku - odpověz na otázku: Co nejraději nebo nejčastěji jíš/piješ při scrapování? Ze všech komentářů, které budou obsahovat odpověď na otázku, vylosujeme v pondělí 8. 5. výherce POUKÁZKY 300 Kč NA NÁKUP na www.paperoamo.cz. Celkem hrajeme o 3000 na všech zastávkách.

A teď už vás pošlu na blog k Valice - HOP! Dobře se bavte!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
UPDATE 

Poukázku do eshopu www.paperoamo.cz vyhrává komentář s pořadovým číslem 38 - Mirka Berešíková. Gratulujiiii! Mirko, o výhru se přihlaš na atelier@paperoamo.cz.

PS: Moc vám všem děkuji za krásné komentáře. Mám to stejně jako většina z vás, u tvoření nepiju, nejím, nevidím, co se kolem mě děje .. a když už, tak mi na parapetu vychládá čaj nebo kafe. 

46 comments:

  1. Při scrapování by to nešlo bez horkého čaje v termohrnku, kafíčka a nalámaných čtverečků čokolády (anebo ještě sušenky, esíčka apod.) ;)

    ReplyDelete
  2. Při scrapovani nejraději piju dobrý čaj nebo kávu. Většinou to dopadne tak,že po pár hodinách dopijim studené :D

    ReplyDelete
  3. Při scrapování nejraději popíjím Caro s mlékem.

    ReplyDelete
  4. Kávu. Káva je pre mňa synonymum relaxu. Keď mám čas sadnúť si k scrapovaniu, tak čo iné by som si mohla dať? Občas na ňu v zápale tvorivého zaujatia zabudnem, tak ju potom dopíjam studenú.
    Andrea Trokanová

    ReplyDelete
  5. Na můj ministolek se mi většinou už nic nevejde, takže si dost často udělám čaj, odložím ho na parapet a dopíjím ho studený při úklidu.A jídlo, to už je úplně sci-fi, maximálně čtvereček čokolády :-)

    ReplyDelete
  6. Dobrou kávu, mandle v čokoládě nebo oreo sušenky, scrapování je jediné kdy si dopřeji sladké, takže pro mě dvojí relax :-)

    ReplyDelete
  7. Když muzu tvorit přes den, je to cerny caj s medem a citronem a když je cas jen vecer, tak je to nejake dobře bile vinko :-)

    ReplyDelete
  8. Většinou piju vodu, případně Caro. V obou případech ale v průběhu tvoření to nevypiju a pak to nechám ještě několik dní na stole :))

    ReplyDelete
  9. nejem a nepijem absolútne nič, lebo sa bojím, že si zašpiním papiere :-D alebo že mi prídu deti a vylejú, takže ozaj, pri tvorení nemám pri sebe žiadne jedlo a nápoje z bezpečnostných dôvodov :-D

    ReplyDelete
  10. Vodu, kávu, čaj. Cokoliv co je k pití :) Jídlo už ne, protože to jsem vždy snědla, aniž bych to postřehla...
    Mirka Panošová

    ReplyDelete
  11. Piju hlavně bylinkové čaje, protože se mu většinou věnuji večer a po nich se dobře spí.

    ReplyDelete
  12. Jednoznačně kávu nebo alespoň horký čaj! A vždycky mám strach, že si tím všechno na stole poliju :-D

    ReplyDelete
  13. Kávu ze zlatého hrnku PA, u scrapu nejím, abych si to nezaprasila :-D

    ReplyDelete
  14. Jj, taky tak. Abych si to nezaprasila, mám kafe na kuchyňské lince a když ho náhodně objevím, tak i upiju.No, horký kafe stejně nepiju..

    ReplyDelete
  15. Moc se mi stránka líbí a nezměnila bych nic! Při lepení jsem většinou tak zapalena, ze nepiju a rozhodne nejim vůbec nic, i hodiny... když mám takovýto gro hotovy a už mi zbývá jen minimum uklidnim se, naleju si víno, sedím nad stolem čučím a představuju si co tam ještě zítra dodělám...

    ReplyDelete
  16. Mätový čaj a nejakú sušienku k tomu

    ReplyDelete
  17. Zeleny jazminovy caj si pekne krasne polozim na parapet a studeny ho dopijam na druhy den;-) A nejem nic, lebo by som isto nieco zamazala.

    ReplyDelete
  18. Tak za mě kafíčko a zákuseček. Ale jen když promýšlím koncept. Pak už musí pití a jídlo pryč, protože celý stůl zabírají papíry, ozdobičky, písmenka, .....:) Petra P.

    ReplyDelete
  19. Jani tvé stránky jsou pro mě TOP a velká inspirace.
    A pokud tě zajímá co u scrapu ráda jím a piju? No, tak na to u toho fakt nemám čas. Na takové věci ani nepomyslím, když mám hlavu plnou myšlenek jak rozvrhnout stránku atd... Verča Sembolová

    ReplyDelete
  20. Horký černý čaj se k té noční směně hodí nejlépe ;-)

    ReplyDelete
  21. Děkuju za článek, stránka se povedla :-) Já nejčastěji piju vodu nebo kafe, když teda scrapuju přes den. Večer si pak občas dám spíš víno. Pít u tvoření víno přes den mi přijde asi pořád ještě dost dekadentní :-)

    ReplyDelete
  22. Haaaa, když mám volno na scrap, tak scrapuju a na jídlo nebo pití nemám ani pomyšlení :-) Ale když, tak jen vodu. Kdybych to náhodou vylila :-) ... Ale teď mám nový kávovar, a tak asi budu pít i kafe :-)

    ReplyDelete
  23. Já si většinou uvařím caro s mlíkem...jen se musím naučit nepřidávat cukr a nemichat...cinkání mi vždycky probudí spícího Kubíka a musíme pak vyrazit na další uspávací procházku nebo si hrát...maminka si chce taky hrát...chjo...pak mám akorát ledové kafe a plný stůl papírů... ❤

    ReplyDelete
  24. Jani tak stránka sa podarila uplne perfektne a nie je podľa mňa potrebná absolútne žiadna úprava. Na stole mám stále pohár vody, občas si dám čierny čaj, ale podobne ako ostatné holky na stole to radšej nenechávam každé voľné miestečko sa hodí :)

    ReplyDelete
  25. Protože stránky dělám většinou večer, až holky usnout, tak si uvařím čaj a potají odbíhám na čokoládu :-)

    ReplyDelete
  26. Doma je to vetsinou vino. Na kurzu papero ve Zlíně je to tradičně dortik Pavlova.

    ReplyDelete
  27. Když večer tvořím, tak na stole není moc místa na jídlo a ani na pití. Také nemám nic extra oblíbeného, záleží jak kdy a na ročním období. Ale nejčastěji asi nealkoholické ovocné pivo nebo nealko cider.

    ReplyDelete
  28. Většinou čaj nebo vodu. Tvořím večer, když malej spí, takže kafíčko si už musím odpustit, jinak bych už neusnula .)

    ReplyDelete
  29. Čaj a oříšky :-) A vždycky se bojím, že si ten čaj rozleju, ale stejně si ho vždycky na ten stůl vedle mého "veledíla" postavím :-D

    ReplyDelete
  30. Přes den káva, nebo černý čaj (většinou studený), večer někdy víno.

    ReplyDelete
  31. Tvořím většinou po obědě, když syn usne, takže si udělám kafe. A pak taky večer, a to si dám zase sklenku vína, a něco slaného k tomu...jako třeba teď :)

    ReplyDelete
  32. Stránka je skvělá. A musím říct, že nad komentáři z vaší konverzace mi tady pomalu tekly slzy (a muž na mě dosti nechápavě koukal) :)
    Většinou mám kávu nebo čaj s mlékem a medem a zaručeně sklenici vody. Vždy ale dostatečně daleko, aby nedošlo na neplánované cákance a skvrny na rozdělaném projektu.

    ReplyDelete
  33. Ke tvoření mám nejradši kafe z aeropressu s půllitrem mlíka ve svém novém "skrapovacím" hrnku, ideálně úplně studené... Ale ani večerní scrap s půlkou piva není k zahození :D

    ReplyDelete
  34. Nooo, na stole při scrapu zásadně jídlo ani pití nemám. (Vyjma scrap dýchánků, tam popíjím kafíčko a ovocný čaj). Ale vždycky, když se s layoutem nebo PL zaseknu, odběhnu pro vodu nebo pro čokošku (pšššt, nikomu to neříkejte) :-) Sonča V.

    ReplyDelete
  35. PL stránky jsou úžasné 👍Také si nejraději všechny hrnečky nechávám na zemi.Někdy kávu s mlékem, bílé víno dolité tonikem, nealko pivo, ale neumím pít s plechovky, tak ho přelévám do sklenky 😊

    ReplyDelete
  36. Tvořím z 95% večer, když už všichni spí a ráda si k tomu otevřu víno, nebo naleju svého oblíbeného kvasnicového Primátora ;-) Dost často se ale stane, že se do práce zaberu tak, že po dvou hodinách zjistím, že jsem si ani nelokla... ;-)
    Pokud tvořím přes den, tak si dělám kávu se šlehačkou, kterou zásadně piju studenou :-)

    ReplyDelete
  37. Jani, zboznuji tvoje vytvory i ta hodinova rychlovka je proste nej!
    Pokud tvorim dopoledne nebo pres den (coz je strasne maaaalo) mam u sebe kavu s mlekem, pri vecernim tvoreni pak sklenku bileho vina. U tvoreni vetsinou nic nejim, abych si sve vytvory nezapatlala :)

    ReplyDelete
  38. Jani stránka prostě úžasná a ten chatt s holkama, hahaa to a je prča. Já nejraději u scrapu popíjím čajík nebo kafíčko a taky něco sladkého musí být,ale když se moc zaberu,tak piju kafe na krásu ... no a cvičitelka aerobiku vau:-)

    ReplyDelete
  39. Jani, ty FB komentáře jsou opravdu vtipné. Ale nejsem si jistá, jestli Ti to taky tak připadalo v momentě, kdy jsi řešila pošťačku, souseda a stříhala kytky. :-)
    Zjistila jsem, že při scrapu nepiju většinou vůbec nic, neb jsem v tranzu. Pak dodělám LO a najednou zjistím, jakou mám žízeň a někdy i třeba hlad. :-)

    ReplyDelete
  40. Holky, vy mě opravdu bavíte.U scrapování většinou nic nejím,ruce jsou zaměstnané stříháním,tak na přísun jídla či mlsání do úst není čas,taky by se mohlo stát, že bych se v zápalu lepení stalo,že bych omylem sezobla nějakou ozdobu, když chci mít opravdu pohodu, uvařím si, pro mě nedávno objevený, čaj s mlékem :o)

    ReplyDelete
  41. Teda super, strašně se tu u toho bavím :-D A stránka zase povedená :-) Nejčastěji piju nějaký bylinkový čaj a zobu mix oříšků s ovocem

    ReplyDelete
  42. Absolutne nic nejem ani nepijem nakolko ma vsetko mimo hladanie, lepenia, strihania, kombinovania vyrusuje.... Musim sa sustredit, takze byt sama doma a v tichu 😁😁 covteda vobec nie je casto. LenkaZV

    ReplyDelete
  43. Vždycky a ke všemu piju čaj! Sypaný, zelený nebo bílý... Nejlíp něco jemného. Udělám si do litinové konvičky skoro litr a pak to kalíšek po kalíšku upíjím po celou dobu :-) A když je krize, tak si skočím pro nějakou tmavou čokoládu:-)))
    Žanet

    ReplyDelete
  44. Při tvoření na pití zapomínám, ale voda s mátou, meduňkou a citrónem mi na stole chybět nemůže.

    ReplyDelete
  45. když se ponořím do papírů a fotek.. nejím, ani nepiju..:)

    ReplyDelete