Tuesday, 23 May 2017

Tak co bude s tím blogem?

Jak je to dlouho, co jsem tu postovala příspěvek o mém totálním nestíhání a skluzovém strašákovi? No, asi tak půlrok? Takže půlrok s půlrokem se sešel a já jsem tady s dalším podobným článkem. Trochu se rozepíšu ...


Asi jsem kreativně vyhořela. Nebo prostě není chuť, čas a energie. Těžko říct. Hodně mě mrzí, že to tady na mém blogu, kam jsem vždy ráda postovala, zeje prázdnotou. Má to ale několik důvodů ... jedním z nich je správa blogu Papero amo, druhým tvoření příspěvků právě pro PA holky. Těch je do měsíce několik a času tak málo. Třetím důvodem je, že si teď čím dál víc rozmýšlím, co kam postnu a co ne. I proto už nevidíte tolik mých PL stránek, neb co nemusím, to nedám :) Naopak mi nevadí postovat stránky z Travelers Notebooku, které jsou spíš o mě. Ale je jich málo, asi jako každá máma, se i já scrapově zanedbávám a zpracování rodinného PL alba bylo, je a bude tou největší prioritou.  Čtvrtým, posledním důvodem, je můj skoronový instagramový účet, který jsem si hodně oblíbila. Teď jsem v postování fotek trochu polevila, ale líbí se mi, jak je to INSTA  - instarychlé, naťukávácí. Stačí kousek stránky, kartička a já mám pocit, že něco dělám a že jsem aspoň trochu vidět (haha).


Ale pár plánů mám, to ano. 

1. Surně potřebuji dokončit, ehm, začít dělat insta album z naší loňské dovolené.

2. Méně surně, ale stále dost intenzivně mě volá i zpracování fotek z Malty (fakt je ještě nemám upravené) a jejich poskládání do alba 6x8 (zdravým rozumem jsem usoudila, že do insta alba to všechno nedám). 

3. Nadále chci pokračovat v Travelers Notebook, to určitě zase pár stránek uvidíte.

4. Potřebuji vytisknout loňské sourozenecké fotky a pokračovat v sourozeneckém albu od Teresy Collins.

5. Alona (moc ti teda děkuju) mě naočkovala do dalšího, tentokrát školkového projektu. A to samozřejmě musím pro své děti také udělat. Ach jo. 

6. Chci vám nějak poděkovat za to, že sem i přes minimum příspěvků stále nahlížíte, že mi dáváte pozitivní zpětnou vazbu. Stále mi ve skříni straší jedna krabice plná věcí, kterých jsem se po celý loňský rok ani nedotkla. A protože jsou to věci mě stále milé, tak chci, aby se dostaly právě k vám ... fotit na scrapbazárek to asi nebudu a takhle podaruji aspoň pár z vás. Tak číhejte. Až to nafotím, tak to bude :)

7. Přemýšlela jsem ještě nad jednou blogovou kategorií, ale nevím, jestli by o podobné věci zájem byl. Tak mi prosím napište, jestli byste braly (zcela mimo scrap) tipy ohledně bilingvního prostředí, tipy na anglické knížky, které naše děti milují nebo prostě a obyčejně něco z celé té naší bilingvní problematiky. Neříkám, že z toho budu dělat další maminkovský blog, ne, to rozhodně ne (ono těch knížek zas tolik nemáme, aby se o tom dalo psát pořád), ale kolikrát jsem se přistihla, že bych vám ráda něco ukázala z našeho jazykového prostředí.

No a to je asi tak vše, co jsem vám chtěla říct. Měla jsem potřebu se ozvat, že tady ještě stále jsem, že blog funguje .. a co bude dál, to ukáže čas. Díky, že tu jste se mnou! Krásné jarní dny a ať se vám stále dobře tvoří - ostatně mnoho krásných projektů postujete do PA skupinky na facebooku. Díky za ně!

13 comments:

  1. ja rozhodne potrebuju doporuceni na oblibene anglicke knizky!

    zn. co nejdrive ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. co nejdrive ... to bude asi ten kamen urazu, ale pokusim se .. ono jich zase moc neni :D dekuji, Luci!

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Jani, jak já ti rozumím!! A ano, jsem tu, chodím sem ráda a těším se pokaždé na každičký nový článek!! A někdy si naopak říkám, zaplať pánbůh, že mojí oblíbenci nepostují denně nebo jinak často, to bych to nestíhala číst, hihi:-) Anglické knížky klíďo prďo, podívám se moc ráda, na knížkové období se těším. Btw. je mi jasné, že na maminkovský blog se nechystáš, ale zrovna u tebe mám takové tušení, že bys tipů měla milion, tak doufám, že aspoň osobně ;.-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jani, osobne vsechno! Moc rada! Dekuji za tolik milych slov a duveru!

      Delete
  4. Janičko úplně ti rozumím:-) a moc ti fandím, pokaždé se na tvé články moc těším ať už u holek na blogu PA nebo tady. Protože tvoje články mají vždy něco do sebe a jsou plné isnpirace, takže prosím pokračuj a ohledně bilingvního prostředí mám uši nastřažené. Protože učím sama angličtinu a snažím se ji přizozeně zapracovat do naší domácnosti:-) hlavně teda knížky, některé rituály atd.. je to prostě téma, které žeru:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeee, Ani, ja nevedela, ze ucis AJ, tak to je fakt super! To mam radost. A teda musime dat nekdy rec, jak tu anglictinu impletementujes doma, to by me moc zajimalo. Moc dekuji za tvuj komentar!

      Delete
  5. Jani, naprosto ti rozumím, mám to momentálně stejně, i když ty jsi oproti mě ve scrapbooku mega aktivní. Já včera dolepila druhou stránku za měsíc a to je za posledního půl roku hodně velký pokrok :-/ Tvé stránky miluju a jsem ráda, že tvoříš aspoň pro PA a já se můžu každý měsíc kochat a inspirovat :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mega aktivni? mam pocit, ze bejvavalo, ale moc dekuji! Take se vzdy na tve stranky tesim, nechapu, jak, kdyz nekam jdete, jak uzasne jste sladeni! Krasa!

      Delete
    2. Jani, děkuji :-) To je asi moje úchylka, že mi musí všechno ladit a to včetně manžela a dcery :-D

      Delete
  6. Jani, ano, chápu, ani nevíš jak. Postuju taky jen to nejnutnější a ani ťuk navíc, nestíhám challenge, prostě skoro nic :-( A to jsem si řekla, jak to od ledna napravím :-( Prostě jsou jiné věci, které momentálně řeším a nějak jsem se přeorientovala na jiné stránky i na IG, takže nakouknu občas, sleduji něco jiného, co momentálně potřebuji a na Scrap mám pramálo času. Ale třeba za pár měsíců... Držím palce s novým blogem a těším se na Tvé články, i když v omezeném množství :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evi, my si rozumime! Ale dulezite je, ze to nakonec stejne nevzdame a tvorime dal ... i pres vsechen ten casovy pres, ktery si tedy hlavne u tebe a tve velke rodiny nedokazu predstavit .. moc dekuju!

      Delete
  7. Jani, moc rada na nahlizim na Tvuj blog, Tvoji tvorbu a vsechno, krasne tvoris a navic k tomu hrozne hezky a ctive pises texty, takze dvojnasobna radost. Obdivuji, ze toho mas tolik a tolik toho stihas!! V Anglii jsem parkrat byla a moc jsem si to tam oblibila, takze budu rada za jakykoli prispevek z tohoto soudku :)

    ReplyDelete