Monday, 21 August 2017

Three new layouts in my Traveler´s Notebook

S novým PAGE KITEM mi v mém Travelers Notebooku vždycky přibude nová stránka. Tentokrát to byly stránky dvě a jak jsem byla v tvořivém rauši, udělala jsem stránku ještě jednu. Tu najdete na konci příspěvku.


První dvoustranně dominuje úžasný velký nápis "přátelé". Stránky jsou v lehkém kontrastu, jedna hodně zelená. Takovou zelenou já opravdu moc nepoužívám, ale tady se hodila k zelenému pozadí fotky.


Druhý layout je celý ze zbytkových odstřižků. Vůbec jsem nevěděla, kam umístit fotku, až jsem ji střihla a je tak trochu uprostřed. 


A jsme u poslední stránky. Ta je bez jediného kousku papíru. Chvilku jsem dumala, jestli mám nějaké nápojové, ale nakonec jsem vzala k ruce razítko ze sady Dovolená a jednu stránku jím potiskla. Aby byl nápis "nebe" dobře vidět, podlepila jsem ho vellumem


Na dvou místech jsou i dřevěné výseky z kolekce Léto a Dovolená. To, že jsou trochu objemnější, mi nakonec vůbec nevadí.


Na protější straně jsou "pouze" fotky, jakoby přilepené washi páskou z tohoto extra kitu (ten je asi můj nejoblínější).


Tyhle minilayouty, jak říká Leuš, mám moc ráda. Stačí jen trochu rozmyslet, jak to bude vypadat a výsledek je slepený během chvilky.

No comments:

Post a Comment