Thursday, 21 September 2017

Friends will be friends .. new layouts in my TN

Tak jsem s tím zase pohnula. Pokaždé, když mám nějakou fotku s kamarádkami, nechám si ji s ostatními, které přijdou do PL, vytisknout a založím ji. Postupně se pak k fotkám vracím a podle nálady a materiálu je lepím do svého Traveler´s Notebook. Tentokrát mě honila mlsná hned po shlédnutí všech krásných výtvorů, které z Page kitu vytvořily holky (obdivujte TADY). Takže jsem vytáhla aktuální Page kit od Papero amo.


Tenhle Page kit je unikátní v tom, že jedna strana je totálně zabitá (dle mého), např. motýlci, jahůdky, medové plásty ze včeličkami (i když super na vystřihánkové hrátky á la Janča V.), ale druhá strana těch papírů je to, po čem šahám já. Paráda. Už jsem část kitu zužitkovala i na PL stránce, teď přišel na řadu minilayout v TN. Líbil se mi Alonin prvek vystřižení vodorovných barevných pruhů. Šla jsem do žlutých. Pak jsem z jednoho papíru vyzobala kytičky a v podstatě bylo hotovo. Setkání s kamarádkami, se kterými jsem prožila jeden super rok v Madridu, je archivováno.



S druhým layoutem se vracím zpět do června na naši scrapchatu a sérii bláznivých fotek. Jak vidíte, lepím si tyto fotky bez ladu a skladu, bez časové posloupnosti. Prostě jak je chuť, čas a materiál. Tady jsem použila výseky z kolekce Open book od Maggie Holmes. Rozvrženo je to tak, že ta TOP fotka je napravo v rámečku, jakože ta zdařilá; ty marné pokusy, kdy někdo nedokázal potlačit smích (já) a pak jsme s tím bojovaly všechny, jsou na straně levé. Mám ráda víc fotek na jedné stránce, krásně mi zaplní prostor a já si nemusím lámat hlavu se zdobením.


A pár detailů.



Příště bych vám chtěla ukázat, kolik už těch TN deníčků mám a na co všechno je používám. Zásobička roste ...

No comments:

Post a Comment