Thursday, 14 September 2017

What? Three years of blogging?

No opravdu! Někdy touto dobou, v září roku 2014, jsem si v pozdních večerních hodinách založila blog. Proč? Nevím. Tenkrát to byla docela impulzivní záležitost, chtěla jsem někam postovat své scrapovací počiny (a taky jsem si říkala, že bych třeba mohla zkusit být součástí PA a tehdy byl vlastní blog podmínkou - připravovala jsem si tvořivou půdu :)). Takže teď jsou tomu tři roky, co sem s čím dál větší nepravidelností vkládám některá svá díla. A jsem moc ráda, že i když ta postovací tendence je velmi sestupná, vy sem stále chodíte a tím mě motivujete v tom pokračovat. 


O tom, že nevím, jak s tímto blogem naložit, už jsem psala a přiznám se, že čas od času mám chuť to tady "zavřít" :) Ale pak se mi to v hlavě zase rozleží, něco vyfotím a něco napíšu. Že se snažím vkládat míň a míň stránek z našeho soukromí, už víte. A tak někdy vymýšlím projekty, které jsou spíš o mně nebo úplně o něčem jiném. V nejbližší době bych vám chtěla poreferovat o zkušenosti s tiskárnou Selphy (jak dlouho už to slibuju?), ukázat vám, kolik různých sešitků do Traveler´s Notebook (TN) už jsem vyrobila a co do nich dávám a taky udělat pár stránek do sourozeneckého alba. 

A jak to blogové výročí oslavíme? Na jaře jsem provedla velkou čistku materiálu. Vytřídila jsem spoustu věcí, které mám pořád ráda, ale už je vůbec nepoužívám. Takže .... vám něco z toho dám! Určitě budu fotit i na bazárek, ale teď, teď tady mám něco jen pro vás!

A jak můžete "vyhrát"? Nemusíte nic lajkovat nebo sdílet. Stačí, když mi napíšete do komentářů pod článek nějakou tvořivou výzvu. Už nějakou dobu mám pocit, že to moje tvoření ustrnulo na nějakém bodě. Teď vás prosím o ten správný impuls, nějaké zadání, co bych mohla vyzkoušet (jen prosím ne Mixed Media, kromě gessa nic nemám) nebo co se osvědčilo vám. Budu za vaše podněty moc ráda! 

V neděli 17. září (to jsem blog založila) vylosuji jednu z vás a pošlu jí všechno tohle :)




Těším se, co si pro mě vymyslíte a díky, že blogové narozeniny oslavíte se mnou!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Všem moc děkuji za milé komentáře a báječné nápady. Určitě se pokusím něco zpracovat, moc se mi to líbí! Random mi z vašich odpovědí vylosoval komentář s číslem 3 - Ajka. Gratuluji a prosím Áju o adresu.

 

14 comments:

  1. Jani, ten čas tak rychle letí. :-) Ale už od začátku jsi pro mě scrapová královna! Fakt! Tvůj styl PL je mi prostě nejbližší a vždy mě s něčím překvapíš..vyšívání, vysouvací kartičky atd. Výzvu bych měla...mám i pro sebe...nějaký video tutorial...nebo aspoň vyrobit exploding box ;) ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tedy Adél, já moc děkuji za tolik krásných slov! Video tutorial je tedy opravdu výzva, děkuji za ni a zkusím něco vymyslet, dokud je "čas". Na exploding box se chystám od té doby, co jsem viděla Pavlínky úžasná dílka, ale teď mě to třeba nakopne ještě víc. Půjdeme do toho spolu? :D

      Delete
  2. Ahoj Jani, taky porad s radosti a nadsenim okoukavam Tvou tvorbu, kera me jistojiste nikdy neomrzi :) Vyzva, ktera me napada, co takhkle vytvorit nejaky plakat nebo obrazek na stenu (treba do pracovny) s nejakym citatem treba, ale aby byl rucne psany. Proste osobni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koukam, ze se mi tu nezobrazil muj profil, takze ja jsem Mirka Beresikova :)

      Delete
    2. Mirko, moc moc děkuji ... já právě trochu tápala, mám pocit, že už si jedu jen to svoje a jsem tedy moc ráda, že píšeš, že to neomrzí :) huuu, plakát na stěnu s vlastnoručně psaným citátem, teeeeda! To musím zkusit! Děkuji!

      Delete
  3. Ten čas tak letí, ale přitom mi příjde, že tu jsi o hodně déle :). Líbilo by se mi, kdybys pokračovala v ukázkách tvých malých stránek (My & myself, JJ), fotit svou kuchařku, foto tipy ... Třeba to už máš v TN :). Každopádně se těším na vše, co sem přidáš :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) já už jsem tady hodně dlouho, přes tři dekády :D vím, jak to myslíš a děkuji moc, Áji! Vidíš, v Me and Myself mám spoustu fotek, které by se mohly zpracovat, úplně jsem tuhle záležitost upozadila. Na kuchařku se chystám, musím si vyrobit sešitek a vyřešit, jak tlustý bude :D a jestli to má mít nějaký systém dělení receptů, nebo halabala, co se osvědčilo. Moc děkuju!

      Delete
  4. Jani, Tvoje práce a tvorba alb je pro mě neskutečnou inspirací. Teď naposledy mě dostalo Tvé album o Maltě, pastva pro oči :-) Moc by se mi líbilo, i když je toto hodně osobní věc, těhu albíčko + následné stránky s mimi. S PL jsem začala když bylo mladší dceři asi půl roku, a tak mi prozatím tyto stránky chybí a ráda bych se inspirovala. A už teď vím, pokud budeš dělat a zveřejníš, že to bude pecka. Anet

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anet, moc ti děkuji! To mě těší! Prozradím, že těhu minialbum už je ve výrobě, zatím jen jako polotovar, ale jednou (asi až porodím), tak ho dodělám celé. Na fotky s miminkem už se moc těším, pořád pokukuji v eshopu po mimi kolekcích a říkám si, do jaké barvy že to nakonec bude :D Užívej si tvoření těch mimi fotek, je to krása a tak rychle se to všechno mění! A děkuji!

      Delete
  5. Jani, tak to blahozelam, je to uzasne, ze vdaka blogu slintam, obdivujem a trocha skusam... Ja proste milujem tvoje albumy, su neskutocne premakane a uzasne, vzdy sa tesim cim novym sokujes.... Len tak dalej.... Nech ti to tvori aj nadalej, tak prajem kopec inspiracii, chuti.... A potesi cokolvek.... Mozno nejake scrap platno... Lenka P.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Leniii, děkuji moc! Teda, scrap plátno!! To už je veledílo!! Ale vidíš, připomněla jsi mi, že chci nějaká plátna koupit dětem, ať se činí ... tak potom ukážu, jestli mi to uznáš :) Moc děkuju!

      Delete
  6. pro mě jsi jednička! kdybych mohla umět dělat PLko jako kdokoliv na světě, hádej, kdo by vyhrál...já bych ti uložila něco zapeklitýho - použít kytičky nebo tak něco...A doufám, že budeš blogovat dál a dál

    ReplyDelete
    Replies
    1. Žanet, já vždycky nemůžu z toho tvého super dlouhého jména :D Děkuji moc, já zase obdivuji, jak dokážeš kombinovat různé kolekce a barvičky, v tom jsem trochu ustrnula a zpohodlněla .. kytičky :) budou, nějaké přáníčko zkusím dát dohromady. Děkujuuu!

      Delete