Tuesday, 3 October 2017

My Traveler's Notebook inserts

Tak už osm jsem jich vyrobila! Plus pár jako dárek pro přátele. A pořád mě to baví. Když mám chuť na menší projekt, vezmu obyčejné kancelářské papíry (nevadí mi, že jsou menší gramáže), nařežu a ve hřbetu prošiju. Dnes vám chci ukázat, na co který notýsek mám.


Vezmeme to popořadě, zleva. Naočkována Alonou jsem vyrobila školkový notýsek pro dceru. Je tam všechno, co za loňský rok ve školce prožila, na jaké výlety jeli, co se naučila apod. Tedy všechno hodné zaznamenání (a k čemu jsem měla fotky). Sešitek jsem tvořila zpětně za uplynulý rok a musím se přiznat, že mě to tedy hodně nebavilo. Prohrabávat se v archivu, tisknout fotky - ještě že mám tu Selphy tiskárnu, mohla jsem kolážovat, tisknout a hned zatepla lepit. Bez ní bych album dělala ještě teď.


Druhý sešitek je Albertův. Taky školkový. Tam to přibývá sporadicky, neb si na školku teprve zvyká.


Třetí sešitek jsem věnovala společným fotkám s mužem. Kolik jich tam je? Na prstech by se daly spočítat, a to už je říjen!! Musím se urychleně polepšit, nějak jsem to společné focení zabila.


Nejnovějším počinem je tenhle kuchařský sešitek, kam si budu psát ty nejověřenější recepty (rozuměj recepty na jídla, která mi děti neodmítají). Mám doma spoustu Apetitů a jiných kuchařek a v nich ještě větší spoustu záložek a papírků. Kolikrát mi delší dobu než samotné vaření/pečení trvá daný recept najít. Takže odteď půjdou ty naše TOP do tohoto sešitku. Jo a tenhle makový koláč, to je PECKA!


Další sešitek se plní fotkami s kamarádkami. To jsou takové ty fotky, které do rodinného PL alba nedávám, ale chci je mít scrapnuté. Dělat tyhle minilayouty mě moc baví, hezky se na to spotřebovává starší materiál.


Cestovní sešitek z Malty už jste měli možnost vidět TADY


Poslední sešitek jsem věnovala PA záležitostem. Ty naše kurzy mi budou chybět ...


Momentálně nemám ambice vyrábět sešitky další a budu se věnovat jen a jen plnění těch udělaných. Už tak je toho dost:) A co vy, ještě vás TN nedostal? Děláte si také podobné sešitky nebo minialba na různé mini projekty?

18 comments:

  1. No Jani, to je teda pecka, jsi neuvěřitelná, nádherné sešitky ... když na to koukám, mám deprese z těch svých restů, ikdyž bych deprese mít neměla, výdyť je to radost, nééé??? cha ... a pousmála jsem se nad sešitkem s manželem. Také jsem si dala letos závazek, že se musíme více fotit a být více sami a jet někam sami a zamrzla jsem na bodu mrazu už v březnu .... člověk míní a čas mění ... den by měl mít 40 hodin, abychom stihli vše, co chceme ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jarusko, dekuji moc a hned rikam, deprese z restu zahod!! Mam taky spoustu nedodelavek, neboj. Hlavne si to uzivat, co to jde.Drzim palce, at s muzem jeste neco podniknete!

      Delete
  2. Tak já mám v současné době 2 sešítky ... Jeden z letošní dovolené na Šumavě (zbývají mi dopsat a dolepit 2 dny) a druhý z našich povedených akciček :-) No a kdy přibude další ... to zatím netuším ... Budu ráda, když budu stíhat PL :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeee, Moni, sesitek z Moravy musim videt!!!

      Delete
  3. Já mám pořád v plánu pro syna udělat něco takového školkového, ale vůbec nevim jak to uchopit, jak se do toho pustit...jako zatím to asi neva, protože mám jen fotku z prvního dne školky, syn se teprv rozkoukává a první akce náš čeká zítra...tvoje jsou jako vždy nádherné, škoda že jsi nedala víc fotek těch školkových, inspirace by se mi hodila :-) (komentář jsem už jednou psala, ale nějak se nezobrazil, tak se kdyžtak omlouvám za opakování se:-) ) Petra Pivoňková

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peti, moc dekuji!! At ti jde to skolkove dobre od ruky a hlavne, at se tam malemu libi. Ja akorat podlepovala fotky papiry, zadne zdobeni velke, letos snad budu lepit jen fotku s popisem. A sla jsem chronologicky. Drzim palce, at se dari!

      Delete
  4. Tak to je opravdu nádhera. Jeden hezčí než druhý :) Mám udělané dva sešitky z letošních dovolených - dělala jsem je přímo tam, takže je to moc hezká vzpomínka. a po Vašem vzoru i sešitek, kde bych chtěla mít fotky s manželem - zeje zatím prázdnotou :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jee, dekuji, Leono! Tak to verim, ze ty dovolenkove jsou povedene, ono kolikrat neni nad auteticno. Hihi, to jsem rada, ze je to vsude stejny, musime na tech spolecnych fotkach zapracovat :)

      Delete
  5. Všechny jsou super! Já jsem zkoušela, ale raději si sešítky příště koupím, protože jsem to dělala z papíru do tiskárny a přijde mi moc tenký a papír vyšší gramáže jsem nesehnala, už jen zas moc tvrdý. A byla to hrozná piplačka, takže sešit beru na dovolenou, budu do něj psát a načrtnu si, kam fotky, al po příjezdu to na čisto předělám jinam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty jo, predelas jinam? Tak to mas muj obdiv. Jinak par sesitku maji na sklade i PA holky, tak treba ti nejaky padne do oka ... uzij si dovolenou!!

      Delete
  6. Jani, krása, krása, krása! Sešitek na recepty mám také :) Jinak vesměs všechny notýsky, které jsem vyrobila jsem také rozdala kamarádkám a když to viděli jejich holčičky, samo že chtěli také :) Takže jsem jich vyrobila už asi 10. Naštěstí jsem teď dostala jeden od švagrové a druhý od neteře, tak nejsem ta kobyla, co chodí bosa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vsak taky tvoje sesitky na IG obdivuji :) Moc dekujuuu

      Delete
  7. A recept na makový koláč najdu kde? Pamatuješ si jaké to bylo číslo Apetitu? Díky!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jarko, je to srpnove cislo apetitu 2017, kolac je az uplne na konci. Je fakt luxusni, my mak milujeme. A taky vydatny. At se povede!

      Delete
    2. Jani, díky! My mák taky milujeme :) Tak až umelu, tak napeču a vyfotím :) Apetit mám teké ráda, už od jeho prvního čísla, takže zabírá skoro tolik místa jako scrap alba :)

      Delete
    3. wow, toliko Apetitu ... no ja jsem prave ve fazi premysleni, co vsechno s tim, chtela bych ty TOP recepty opsat a pryc s tim .. a vzdycky s novym cislem si davam pres ruce, ale nepomaha to .. uz jen prohlizeni me desne bavi :D

      Delete
  8. Jani no to je krásy! fakt obdivuju,že to vše stíháš,ale ty mini layouty mě taky moc baví. Vyráběla jsem si zatím 3TN a jsou z dovolených,jinak mám ještě jeden na zápisky na PL a jeden s kalendářem. Těším se na ten, co mám z workshopu PA,že tam konečně budou layouty z takových těch běžných okamžiků našeho života:-) jo a apetit asi začnu taky kupovat,protože už nemám vůbec inspiraci co doma vařit...

    ReplyDelete