Wednesday, 8 November 2017

Come dine with me ... and scrap!

Bože, to už je dáááávno! Ale protože se nám blíží další štace (a já už si teď dělám místo na svatomartinskou husu .. ehm, Míšo?), tak by asi nebylo od věci poreferovat o našem scrapstřenu, kdy nás hostila Monča. V květnu to bylo a dodnes jsem se k psaní nedostala. Tak snad si počtete i s půlročním odstupem ...


Od Monči nemohl nikdo čekat nic jiného, než opravdu důkladnou přípravu a naprosto hladký průběh. Všimněte si detailního rozpisu, který obsahoval nejen to, co se bude podávat, ale i seznam jednotlivých ingrediencí, které Monča kupovala včetně skleniček a kávovaru.  Ke stolu jsme zasedly poté, co jsme Mončin byt důkladně prošmejdily. Každému je jasné, kde jsme se zasekly nejdéle - v eshopu, eh, pracovně. Nekecám! Poté, co vstoupíte, spadne vám brada. A pak ještě několikrát, protože je to všechno neuvěřitelně důmyslně zorganizováno. Není divu, že právě tady vznikají Monči do detailu vymakané stránky.


Slintáte? :) Prozradím vám, že tohle je těžce aktuální stav, který mi Monča pro vás nafotila. Nějak jsme se totiž při tom prohrabování a vzdychání zapomněly a nevyfotily NIC! Sice máme pár videí, na ty třeba taky někdy dojde, ale fotku ani jednu. Takže děkuji Monče za aktualizaci.


Abychom nepřišly s prázdnou, přinesly jsme s sebou kousek jara - kytici žlutých tulipánů, která si báječně rozuměla s již nachystaným stolem. I když to tedy bylo nošení dříví do lesa, jistě mi dáte za pravdu, že tulipánů není nikdy dost!


Moni měla uchystanou primózní domácí zázvorou limonádu (to já můžu!) ... 


... a bílé vínko (to já teď nemůžu). Tady jsem totiž odmítla vymýšlet si deset a jednu výmluvu, proč nemohu pít, a tak holky byly mezi prvními, kdo se o našem budoucím přírustku dozvěděl.


Začínalo se předkrmem - vynikajícím salátem s medovou zálivkou s kozím sýrem nebo parmazánem. K tomu byla rozpečená bagetka s bylinkovým máslem. (Já jsem věděla, že tenhle příspěvek se mi bude psát těžko ... hned bych si to všechno dala znovu!)


Hlavní chod byl luxusní a já se na něj doma pořád chystám. Kuře s dýňovým kari. Chuťový koncert! Nutno podotknout, že tohle jídlo Moni chystala přímo před námi, takže jsme si připadaly, jak v jedné z těch restaurací, kdy sledujete šéfkuchaře v akci. Klobouk dolů, já bych takhle před lidmi vařit nedokázala!




No a když už Moni pořizovala ten kávovar, tak se samozřejmě MUSEL vyzkoušet. 


Po jídle následovala zábava. Co jiného jsme tak mohly dělat než ... scrapovat! Díky Selphy tiskárně jsme byly totálně aktuální - vytiskly jsme si naše společné fotky a každá dala dohromady jednu stránku z této parádní akce. 



Nevím, kam mi utekla stránka Míši a Monči, ale můžete se podívat, co jsme z bezedné scrapstudny Monči materiálu slepily my s Diankou.



Po vší té těžké práci jsme si zasloužily dezert. Domácí tiramisu v nových skleničkách! 


Už si nepamatuju, v kolik hodin jsme se od Monči odvalily, ale že to byl opravdu parádně strávený čas, to vím jistě! Moni, děkujeme ti za úžasné pohoštění a za to, jak krásně jsi se o nás starala. Klidně bych si to dala ještě jednou, hm? I když, teď je na řadě Míša ....

10 comments:

  1. Huáááá - já mám hlad :-) Moc hezky se na to vzpomíná a já myslím, že si pak to kolečko klidně můžeme zopakovat :-) Btw. moje malá stránečka v travel notýsku je dodělaná pouze zpola ... ale já to napravím ... ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. o hladu mi povidej :D Bylo to skvele!

      Delete
  2. To bylo skvělý! Co se taky dá čekat od scrapování v kombinaci s jídlem! <3 Já jsem teď Monči salát zkoušela, ale nebyl rozhodně tak dokonalý, ještě to bude chtít pár Scrapstřeno, než mě naučíte vařit... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to jsi dobrá, Di, že už jsi i něco zkoušela, já ještě neměla odvahu ..

      Delete
    2. Holky, nesyslete si ten recept ;) Já tady slintám, medová zálivka, to je moje...

      Delete
  3. Krásné počteníčko Jani. Je super, mít super partu. A jako fakt jsi těhulka? Tsk jestli jooo, tak moc a moc gratuluji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkujeme, Jaruško! A jojo, děkujuuuuu!

      Delete
  4. jéé holky to muselo být super:-) Ten recept na to dýňové kari chci?:-)

    ReplyDelete
  5. Tak to věřím, že byl boží večer. Hned bych se přidala a všechno ochutnala a šmejdění u Monči, to je sen. Taky s kamarády děláme Prostřeno večery a pak si natáčíme recenze a hodnocení a je to super zábava, Husa byla u nás minulý týden a další "díl" bude vánoční a moc se těším...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ty jo, to mate krasne, Zanet! Ja bych takove akce davala casteji, ale nez sladime diare, tak je pul roku pryc :D Uzij si vanocni hostinu, to bude jiste mnam, mnam!

      Delete